در بخش ساحلی دلوار صورت گرفت:

یادوراه شهدای بندر بوالخیر برگزار شد

یادواره شهدای بندر بوالخیر از توابع بخش ساحلی دلوار به همت بسیجیان حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع) این روستا و با حضور پرشور مردم و مسئولین بخش شب گذشته برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۹۸۳۷
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، یادواره شهدای بندر بوالخیر از توابع بخش ساحلی دلوار به همت بسیجیان حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع) این روستا و با حضور پرشور مردم و مسئولین بخش شب گذشته برگزار شد.
این یادواره به مناسبت هفته دفاع مقدس و با هدف پاسداشت شهدا و ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و با حضور پر شور و شورانگیز جوانان و مردم عزیز جنوب بخش دلوار و همچنین شرکت مسولان شهرستانی و استانی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم این منطقه در حسینیه حضرت علی اکبر(ع) روستای بوالخیر برگزار شد.
سرگرد پاسدار اکبر خدری جانشین فرماندهی سپاه امام حسین(ع) دلوار در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم و امنیت، شهداء را سند عزت و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: ما در محضر 24 شهید سرافراز و بزرگوار این روستا هستیم که خداوند در قرآن لقب مومن به آن‌ها داده و ناظر بر کار و اعمال ما هستند.

جانشین فرماندهی سپاه امام حسین(ع) دلوار در ادامه اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا با روایتگری ایثار و شجاعت رزمندگان و شهدای ۸ سال دفاع مقدس بایستی برای آیندگان بخصوص نسل جوان به گونه ای بیان شود تا مفهوم ایثار و از خود گذشتگی  و مقاومت رزمندگان در برابر دشمنی که از حمایت همه جانبه جبهه استکبار و استعمار برخوردار بود را درک نمایند.

خدری همچنین خاطر نشان کرد: همه ارکان نظام ، مسئولان و مردم با همگرایی، یکدلی و هم صدایی باید تلاش کنند تا در شرایط فعلی که کشور در مسیر پیشرفت و تعاملات بی نظیر در سطح منطقه و دنیا می باشد، کمترین خدشه ای به وحدت داخلی ایران اسلامی وارد نشود چرا که دشمن با صرف هزینه های سنگین سیاسی، اقتصادی و نظامی به دنبال آن است تا وحدت و همیّت ملی ما را هدف قرار دهد که البته این انقلاب زمینه ساز ظهور صاحب الزمان(عج) است و مشیعت الهی است که دشمنان این انقلاب هیچگاه موفق نخواهند شد.

در این مراسم با حضور دکتر بصری از رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس با بیان خاطراتی از شهیدان و ایثارگران دوران دفاع مقدس گفت: شهیدان که از تمام هستی خود گذشتند و همواره بر انجام واجبات و ترک محرمات پایبند بودند، در اوج معنویت قرار گرفتند زیرا آنان همواره تحت امر ولایت و رهبری بودند.

تجلیل از خانواده‌ معظم شهدای بوالخیر و مدافع حرم ،برپایی موکب،اجرای سرود، سخنرانی،مرثیه‌سرایی و مداحی از دیگر بخش‌های یادواره شهدای بوالخیربود.

یادوراه شهدای بندر بوالخیر برگزار شد

یادوراه شهدای بندر بوالخیر برگزار شد

یادوراه شهدای بندر بوالخیر برگزار شد

یادوراه شهدای بندر بوالخیر برگزار شد

یادوراه شهدای بندر بوالخیر برگزار شد

پایان خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار