معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع):

مهندسین ایرانی درون و برون کشور ایفای نقش می‌کنند

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در نشست هماهنگی برنامه‌های سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری این سپاه در هفته بسیج گفت: مهندسین ایرانی درون و برون کشور ایفای نقش می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۵۲۳۵۴
|
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ علی غضنفری در این نشست ضمن محکوم کردن جنایت‌های اخیر رژیم کودک کش صهیونیستی با اشاره به اهمیت بسیج در کشور افزود: بسیج یادگاری ارزشمند توسط امام راحل محسوب می‌شود که تا به حال این نهاد مقدس اقدامات بسیار بسزا و اثربخشی را در کشور ایفا نموده است.

سرهنگ غضنفری با اشاره به دستاوردهای عمرانی متعدد در کشور اذعان کرد: مهندسین یکی از قشرهای بسیار اثرگذار در جهت پیشبرد اهداف عمرانی کشور محسوب می‌شوند و تا به حال نیز مهندسین بسیجی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان بوشهر بدون هیچ چشم داشتی اقدامات عمرانی متعددی را به ارمغان آورده‌اند.

مهندسین ایرانی درون و برون کشور ایفای نقش می‌کنند

وی در ادامه تصریح کرد: امروزه به برکت انقلاب اسلامی مهندسین ایرانی توانسته‌اند درون و برون کشور با اقدامات ارزشمند خود ایفای نقش کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در پایان بیداری ملت‌ها و آزادی‌خواهان جهان را ناشی از جنایت‌های بی‌رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی دانست و خاطرنشان کرد: رژیم کودک کش صهیونیستی با جنایت‌های فراوانی که در روزهای اخیر مرتکب آن شد فریاد آزادی‌خواهان جهان را برانگیخت و جهان را نسبت به بی‌رحمی و اشغالگری خود آگاه‌تر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار