سیر نمایشگاهی با موضوع انتخابات در مسجد جوادالائمه(ع) برپا شد

به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب(س) حوزه ام ابیها(س)، سیر نمایشگاهی با موضوع انتخابات در راستای جهاد تبیین و رفع شبهات در مسجد جوادالائمه(ع) قم برپا شد.
کد خبر: ۹۵۶۵۳۰۱
|
۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲

محدثه سپهری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب(س) حوزه ام ابیها(س) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، گفت: نمایشگاهی با نصب عکس نوشته‌های مصور با موضوع فتنه تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ توسط گروه فرهنگی پایگاه برپا شد.

وی با اشاره به هدف برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: در راستای لبیک گویی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین، این نمایشگاه برای آگاهی و ارتقای دانش سیاسی عموم مردم، علی الخصوص جوانان محله و در نتیجه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو در مسجد جوادالائمه برپا شده است.

این فرمانده پایگاه تصریح کرد: در این نمایشگاه سعی شده است تا آگاهی جوانان نسبت به نقشه‌های از پیش طراحی شده دشمن برای بهم زدن یکپارچگی ایران اسلامی افزایش پیدا کند و رغبت آنها به خواندن تاریخ و مشارکت در انتخابات به حداکثر برسد.

سپهری خاطرنشان کرد: در مرحله پایانی بازدید از نمایشگاه سوالاتی به منظور ماندگاری مطالب، مطرح شده و از بازدیدکنندگان پرسیده می‌شود.

انتهای پیام/ عابدینی

ارسال نظرات
آخرین اخبار