فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر:

مهمترین هدف دشمن دلسرد کردن مردم از انتخابات است

نشست روشنگری و بصیرت افزایی بسیج ادارات نیکشهر به مناسبت دهه فجر در جمعی از کارمندان بهزیستی در مکان سالن جلسات اداره بهزیستی شهرستان نیکشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۵۶۸۱
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، سرهنگ پاسدار حسین نکوئی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر گفت: دشمنان انقلاب از حضور پرشور مردم در انتخابات وحشت دارند و به هر نحوی در تلاش برای دلسرد کردن مردم از انتخابات هستند، در شرایط کنونی دلسرد کردن مردم از انتخابات، گناهی نابخشودنی و خیانت به آرمان‌های امام وشهداست.

وی افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای آشنایی مردم با دستاوردهای انقلاب اسلامی است و مسئولان با حضور در بین مردم از این فرصت برای انعکاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده نمایند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در ایران به معنی تولد سیاسی مردم بود، افزود: در چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی با صدای رسا و مبتنی بر واقعیات و پیشرفت‌های حاصل گردیده اعلام می کنیم که جمهوری اسلامی قله‌های عزت و افتخار را به رهبری مقام معظم رهبری فتح کرده است.

حسین نکوئی بیان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن خاری در چشم دشمنان است و نقشه‌های شومشان را باطل کرده و آنان را ناامید می‌کند، ۲۲ بهمن نماد وحدت و اقتدار ایران اسلامی است و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار