رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مهرستان جنوب شرق سیستان و بلوچستان از رونمایی کتاب‌های «بحران آب در ایران و تحلیل شاخص‌های بحران آب در ایران» با موضوع عبور از بحران آب در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۵۶۶۶
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان، میراحمد هاشمزهی ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه اظهار کرد: ایام الله دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و ترویج گفتمان و معارف آن است.

وی از افتتاح نمایشگاه تازه‌های کتاب و نشریات با محوریت موضوع انقلاب اسلامی در این ایام خبر داد و افرود: ۱۰۰ عنوان کتاب و ۵۰ عنوان نشریه، برگزاری رقابت نقاشی ویژه دانش آموزان و همچنین رونمایی از ۲ کتاب با عنوان عبور از بحران آب از جمله ویژه برنامه‌های فرهنگی در محل کتابخانه عترت النبی(ص) شهرستان مهرستان بوده است.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی مهرستان بیان کرد: امیدآفرینی، نشاط و نشان دادن دستاورد های انقلاب اسلامی در چهل و پنجمین جشن انقلاب با محور کتاب و ترویج کتابخوانی، رویکرد نهاد کتابخانه های عمومی کشور در این ایام مبارک است.

وی عنوان کرد: کتاب‌های «بحران آب در ایران و تحلیل شاخصهای بحران آب در ایران» با موضوع عبور از بحران آب به نویسندگی رضا جلیلوند و خانم لیلا نوری رونمایی شد.

ارسال نظرات