در پی روز جهانی قدس:

پیام فرمانده سپاه شهرستان گناوه

فرمانده سپاه شهرستان گناوه ضمن محکومیت جنایات گسترده رژیم غاصب صهیونیستی در غزه به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۶۲۷
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۲

پیام دعوت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناوه برای حضور مردم شهید پرور در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، متن پیام دعوت به راهپیمایی سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور به شرح زیر است:
روز جهانی قدس یادگار ارزشمند امام راحل و عظیم الشأن انقلاب اسلامی و همواره یادآور اراده استوار و حمایت‌های همدلانه مسلمانان جهان از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با صهیونیسم جنایتکار و استکبار جهانی است.

در ماه‌ها و روز‌های اخیر جنایات رژیم جنایت کار صهیونیستی بر ضرورت این هم افزایی افزود و چهره منحوس این رژیم غاصب را بر همگان روشن ساخت و از این رو، خیزش انقلابی ملل اسلامی و همبستگی جهانی مسلمانان در روز جهانی قدس می‌تواند همچون ادوار گذشته، صهیونیسم و استکبار جهانی را در رسیدن به رویا‌ها و آرزو‌های خام و پوشالی خود ناکام بگذارد.
امروزه مسئله فلسطین و جنایت‌های رژیم منحوس صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین موضوعی منطقه‌ای نیست، بلکه در رأس موضوع‌های جهانی قرار گرفته و اشغال فلسطین، هرگز اشغال یک سرزمین و یک کشور نیست بلکه ایجاد یک کانون استعماری برای جلوگیری از شکل گیری تمدن اسلامی و ضد استکباری است.
روز قدس، روز پاسداشت خون به ناحق ریخته شهدایی است که در راه مقاومت ریخته شده تا پیام آزادی قدس را به همه اعصار و قرون و نسل‌ها برساند و نشان دهد که سلفی‌های نوین غربی هرگز تعبیر رویا‌های خود را نخواهند دید.

اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما مردم شریف در ماه پربرکت رمضان و گرامی‌داشت روز جهانی قدس از اقشار مختلف مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان گناوه دعوت می‌نمایم تا همدل و همگام با دیگر هموطنان در سراسر ایران اسلامی، در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و از خدای متعال، برای سربلندی و پیروزی تمام مسلمانان جهان در تمامی عرصه‌ها، از جمله نابودی رژیم اشغالگر قدس و احیاء آزادی و آرامش مظلومان جهان، به ویژه مردم فلسطین ستم‌دیده، مسئلت می‌نمایم.


سرهنگ پاسدارشهسوار حاجی پور
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه انصار الحسین (ع) شهرستان گناوه

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار