خبرهای داغ:
حجت الاسلام مصباح:

نگرانی غرب، فکر بسیجی و ایرانی است

همدان-امام جمعه بهار با بیان اینکه نگرانی غرب، فکر بسیجی و ایرانی است، گفت: در صورت زیر سوال رفتن حجاب، کانون مقدس خانواده و اقتدار، عزت و استقلال زیر سوال می‌رود.
کد خبر: ۹۵۹۶۰۲۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام رضا مصباح در آیین تجلیل از نیروهای انقلابی فراجا در اجرای «طرح نور» در مسجد باب الحوائج شهرستان بهار اظهار کرد: برای حمایت از نیروی انتظامی باید به پا خیزیم چراکه نشستن باعث توقف و ایستایی و ایستایی نتیجه سستی است و سستی در شیعه راه ندارد.ی

وی اضافه کرد: در دوره‌ای در جهان، گذر از سنت‌گرایی و رسیدن به مدرنیته اتفاق افتاد و موج خداناباوری و بی‌خدایی در دنیا ایجاد شد و عصر ظلمت، قرنی عاری از خدا و دین و عقب افتادگی اتفاق افتاد.

امام جمعه بهار با بیان اینکه، فساد نتیجه شهوت و خونریزی، نتیجه غضب است، گفت: زن ابزاری و غضب در این عصر اتفاق افتاد و ۱۰۰ میلیون نفر جان خود را در جنگ جهانی دوم از دست دادند و تمام داده‌های مکتب بی‌خدایی بر محور شهوت‌گرایی و غضب اتفاق افتاد و شهوت‌گرایی، عرصه وادادگی شد و آمریکا به واسطه هالیوود داده‌هایی به خورد اذهان و افکار مردم داد.

وی ادامه داد: چالش امروز، چالش رسانه است و هر که رسانه قوی‌تر داشته باشد؛ تصویر افکارش قوی‌تر و هدفش دقیق‌تر است.

مصباح تصریح کرد: با بروز و ظهور انقلاب اسلامی، خداگرایی و فکر خدایی در همه عرصه‌های اقتصاد، مدیریت، اجتماعی فرهنگی حکمفرما شد و امام خمینی (ره) با الگوگیری از پیامبر اسلام (ص) هیمنه اعتقادی غرب را به هم ریخت و کرسی‌های نظریه‌پردازی دچار تشویش شدند چراکه حرکت امام(ره)، حرکت فردی نبود و یک جریان، مکتب، گفتمان و خیزش بنیادین بود که انسان را به ذات خود برگرداند، فطرت انسان که خداگرا است.

وی تصریح کرد: در زمانی که جاهلیت انسان را فرا گرفته بود و نگرش به اوضاع نگرش حیوانی بود و عقل مداری محور جامعه نبود؛ امام(ره) خیزشی انجام داد و ۴۵ سال در خفقان به تبیین راه و روش خود پرداخت.

امام جمعه بهار تصریح کرد: در دنیایی که غلامان حلقه به گوش آمریکا از خود اختیاری نداشتند، ایران تابوی آمریکا را شکست و آمریکا برای جبران شکست سیاست استحاله از درون و فروپاشی کانون مقدس خانواده را در دستور کار قرار داد.

وی با بیان اینکه نگرانی غرب، فکر بسیجی و ایرانی است؛ ادامه داد: در صورت زیر سوال رفتن حجاب، کانون مقدس خانواده و اقتدار، عزت و استقلال زیر سوال می‌رود.

مصباح بیان کرد: غرب با زیر سوال بردن حجاب، ارزش‌های ما را زیر سوال می‌برد و با توجه به اینکه غرب نمی‌تواند در میدان پیکار، وارد شود، درصدد القای قضایای خود ویرانگر و از طریق بیماری خنثی گری وارد شده است.

وی ادامه داد: برقراری امنیت در جامعه مدیون، نیروی بی ادعای انتظامی است و نیروی انتظامی همچون خون در رگ‌ها، جریان دارد و در صورت توقف آن، جامعه دچار اضمحلال می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار