خبرهای داغ:
همزمان با هفته دفاع مقدس:

آغاز اکران فیلم محمد رسول الله در بندرترکمن

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اکران فیلم تاریخی محمد رسول الله در سینما دیجیتال ارشاد بندرترکمن آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۷۲۵۷۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ رییس اداره فرهنگ وارشاد بندرترکمن ضمن تبریک هفته دفاع مقدس با ذکر این مطلب افزود:اکران این فیلم به مدت سه ماه می باشدواین مجتمع همه روزه از ساعت 5عصر با اکران 1سانس فیلم در خدمت دوستداران وعلاقمندان است.

نیکخواه با اشاره به فروش بلیطهای این فیلم تصریح کرد:علاقمندان می توانند برای تهیه بلیط فیلم به دکه های مطبوعاتی شهرستان،چاپخانه نیکان،چاب بنر کاپری وهمچنین گیشه فروش بلیط در سینما ارشاد بندرترکمن مراجعه کنند.

رییس اداره فرهنگ وارشاد بندرترکمن با تشکر ازخبرگذاری اوای ترکمن در انعکاس مسایل ومشکلات جاری شهرستان خاصه در مورد مشکل بوجود آمده در آستانه اکران فیلم محمد رسول الله وقطع برق این مجتمع که به علت بدهی ناچیز ارشاد به اداره برق بوجود آمده بودو باپیگیری وانتشارمعظل موجود از طریق این خبرگذاری حل شد تشکر ویژه نمود.

وی خاطر نشان ساخت:بلیط این فیلم 5هزار تومان می باشد وقرار است بلیط های نیم بهاء آن بین ادارت وسهمیه های در نظر گرفته شده تقسیم شود.

شایان ذکر است فروش این فیلم بزرگ تاریخی به کارگردانی مجید مجیدی تاکنون بیش از 7میلیارد تومان بوده است که همچنان با اکران در شهرهای مختلف کشور آمار فروش آن لحظه به لحظه بیشتر می شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار