خبرهای داغ:
سردار علی ملک شاهکوهی گفت: امروز اگر وعده صادق محقق میشود و اگر رژیم کودک کش و غاصب اسراییل سیلی میخورد به برکت ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران بود.
کد خبر: ۹۵۹۶۳۹۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹

دستاوردهای امروز ما ریشه در دفاع مقدس دارد/یکی از خصوصیات بارز شهید شیبانی ایثار و اخلاص وی بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در مراسم هفتمین سالگرد شهید مدافع حرم محمد رضا شیبانی مجد در فاضل آباد گفت: اگر امروز دستاورد های بلندی در جمهوری اسلامی را شاهد هستیم ریشه در دفاع مقدس دارد و آن ایستادگی و عظمت ملت بزرگ ایران بود. امروز اگر وعده صادق محقق میشود و اگر رژیم کودک کش و غاصب اسراییل سیلی میخورد به برکت ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران بود.

وی افزود: امروز اگر شاهد هستید جنبش های دانشجویی در شمال و جنوب آمریکارا و سرتاسر اروپارا فراگرفته و همه دستپاچه شدند این حوادث جنبش دانشجویی در قلب آمریکا در مرکز نیویورک واشنگتن و تمام ایالت های آمریکا را فرا گرفته و این جنبش دانشجویی و این بیداری که بعد از اون جنایتی که اسراییل ها در غزه و فلسطین و امروز شاهد جنبش های دانشجویی در فرانسه و انگلستان و در اقصا نقاط اروپا هستیم این به خاطر انقلاب اسلامی است و لا غیر.

ملک شاهکوهی اظهار داشت: یکی از خصوصیات بارز این رزمنده بزرگ و افتخار استان گلستان شهید شیبانی مجد از خود گذشتگی ایشان بود.  ایثار واخلاص ایشان بود. من ندیدم این آقای شیبانی  یکبار از ما خواسته ای داشته باشه. در مراسمات در ماموریت های مختلف ایشان نفر اول بود.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: داعشی ها آمده بودند که حکومت دولت اسلامی عراق و شام را با مرکزیت سوریه به وجود بیاورند و میز حکومت در سازمان ملل و شورای امنیت مشخص شده بود و آمده بودند که پیروز بشوند. اگر نبود درایت و تدبیر مقام معظم رهبری امروز ما اینجا نبودیم. به قدری اینها قوی بودن و امکانات داشتند و با انگیزه بودند برای پیروزی  هیچ چیزی برایشان مهم نبود.  با اعتقادات عمیق خود می جنگیدند.  و همه جوان بودند و هر جایی که دست میگذاشتند پیروز بودند و کسی نمیتوانست در مقابل اینها دوام بیاورد. و در مقابل اینها کار بزرگی که شهید سلیمانی کرد تاریخ باید بنویسد که بچه های مدافعین حرم چه کاری انجام دادند و اینها اگر نبودند اثری از حرم زینبی باقی نمی ماند.

وی عنوان کرد: آن روزی که اسراییلی ها میخواستند سفارت ما را در سوریه بزنند مرکز عملیات فرماندهی سنتکام در آن جلسه حضور داشت و به این نتیجه رسیدند که ما اگر سفارت ایران را بزنیم ایرانی ها عکس العمل نشان نمی دهند.  همه به این نتیجه رسیدند و اگر یک نفر از آنها می گفت که ایرانی ها عکس العمل نشان میدهن، اسراییل به سفارت ما حمله نمی کرد. آنها فکر میکردند ایرانی ها فقط پدافند می کنند و آفند در دستور کارشان نیست. اما دیدید برای اولین بار بعد از تاریخ اسلام یک حکومت ولایی پیدا شد به نام جمهوری اسلامی ایران و یک سیلی کوچکی به اسراییل زد و آنها را تنبیه کرد. 

ملک شاهکوهی اذعان داشت: ما بزرگ و عزتمند شده ایم، اما کار دشمن تمام نشده و این طور نیست. دشمن با ما در  جنگ سخت رو به رو نمی شود، ولی در جنگ نرم با تمام توان حضور دارد. اسپانیا و آندلس را به یاد بیاورید که با فساد و فحشا حکومت اسلامی رو سرنگون کردند و الان طرح آندلسی کردن جمهوری اسلامی در دستور کار آنهاست مثل همین بی حجابی و بی بند و باری که شما میبینید.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان در پایان خاطرنشان کرد: مواظب دخترانمان باشیم. فقط وظیفه ما مواظبت کردن از بچه ها هست تا در طرح آندولسی کردن ایران موفق نشوند. البته انشا الله که سرنگونی آنها را ببینیم و شاهد باشیم. مواظب ایمان و عقاید و عفاف و حجاب و عملکردمان باشیم و به پدر و مادرمان احترام بگذاریم. اگر محمد رضا شیبانی امروز یک افتخار و اسطوره است به خاطر همین است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار