خبرهای داغ:
سردار علی ملک شاهکوهی گفت: جهادگران بسیجی درسراسر استان همچون مقاطع زمانی دیگر با حضور در مناطق محروم و کم برخوردار استان، فعالیت های محرومیت زدایی چشم گیری را به انجام رساندند.
کد خبر: ۹۵۸۸۸۵۲
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۲

فعالیت ۴۵۵ گروه جهادی در ایام نوروز و ماه رمضان/ ۷۰ پروژه عمرانی تکمیل و به بهره برداری رسید

سردار علی ملک شاهکوهی؛ فرمانده سپاه نینوا گلستان در گفت و گو با خبرگزاری بسیج گلستان پیرامون اردوهای جهادی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان گفت: جهادگران بسیجی درسراسر استان همچون مقاطع زمانی دیگر با حضور در مناطق محروم و کم برخوردار استان، فعالیت های محرومیت زدایی چشم گیری را به انجام رساندند.

فرمانده سپاه نینوا افزود: در این ایام ۴۱۰۰ نفر در قالب ۴۵۵ گروه جهادی به انجام فعالیت های مختلف از جمله ۷۰ پروژه عمرانی شامل ساخت و مرمت خانه محروم، مرمت مساجد و اماکن متبرکه، آبرسانی و دیگر پروژه های مورد نیاز مردم شریف استان، پرداختندـ

سردار ملک شاهکوهی در ادامه به دیگر فعالیتهای جهادگران پرداخته و گفت: توزیع افطاری ساده به تعداد ۱۰۰ هزار نفر، برگزاری برنامه های فرهنگی و آموزشی، توزیع بسته های معیشتی و... از دیگر فعالیتهای این عزیزان در ایام تعطیلات بود.

فرمانده سپاه نینوا در پایان خاطر نشان کرد: بدین وسیله بر خود لازم می‌دانم از تلاش ها وخدمات ارزشمند وموثر شما جهادگران گرامی در جهت رفع محرومیت ها و مشکلات محرومین عزیز و همچنین کمک به ترویج روحیه و گفتمان جهادی و امیدآفرینی در جامعه صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و موفقیت و توفیقات روزافزونتان را در جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولی نعمتان جامعه تحت زعامت ولی امر مسلمین از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها