خبرهای داغ:

همایش طلایه‌داران دفاع مقدس در گرگان برگزار شد

معاون فرهنگی نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در همایش طلایه‌داران دفاع مقدس گفت: جهادگران با فرهنگ مترقی جهادی، حماسه‌های بزرگ به‌ویژه در مهندسی جنگ آفریدند و جریان تحول در جنگ را به نام خودشان در تاریخ ثبت و ضبط کردند.
کد خبر: ۹۲۷۸۷۶۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان گلستان;حجت‌الاسلام روح‌الله شاهمرادیان ظهر امروز در همایش طلایه‌داران عرصه دفاع مقدس با تاکید بر اینکه جهادگران استان گلستان با تقدیم 66 شهید بزرگوار به نظام مقدس جمهوری اسلامی حماسه‌های بی‌نظیری آفریدند اظهار داشت: فرهنگ جهادی یک مکتب است که مقدمات و اصول و معیارهایش همه توحیدی است.

وی با بیان اینکه امنیت، عزت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی مدیون ایثارگری‌های رزمندگان و شهدا است افزود: دفاع از انقلاب اسلامی، جهاد در راه خدا بود و یکی از مولفه‌های رسیدن به فرهنگ جهادی معرفت الله است.

معاون فرهنگی نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: پیش‌قراولان و موثرترین رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس، جهادگران و سنگرسازان بی‌سنگر با فرهنگ مترقی جهادی بودند که حماسه‌های بزرگ به‌ویژه در مهندسی جنگ آفریدند و جریان تحول در جنگ را به نام خودشان در تاریخ ثبت و ضبط کردند.

همچنین حجت‌الاسلام سائری مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان گلستان با تکریم و تجلیل از سنگرسازان بی‌سنگر استان گفت: در طول دوران دفاع مقدس این سنگرسازان بی‌سنگر بودند که فرآیند جنگ را برای رزمندگان با تلاش در مهندسی جنگ تسهیل کردند.

وی افزود: امروز نیز امنیت و سلامت غذایی مردم به دست مجموعه جهاد کشاورزی است که در خط مقدم جبهه اقتصادی مشغول خدمات‌رسانی هستند.

در پایان این همایش علاوه بر ذکر خاطره از سوی برخی از فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از جانبازان، ایثارگران و سنگرسازان بی‌سنگر سازمان جهاد کشاورزی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار