خبرهای داغ:
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

کرایه اتوبوس از گلستان به مرز مهران مشخص شد/ آمادگی ۲۰۰ اتوبوس برای انتقال زائران اربعین حسینی

ایوب میرشاهی گفت:برای هر دستگاه اتوبوس۲۳میلیون تومان تعیین شده و بلیط وی آی پی۹۲۰ هزار تومان، اتوبوس۳۲نفره۷۲۰هزار تومان و وی آی پی۴۴نفره ۵۵۰ هزار تومان است.
کد خبر: ۹۴۵۴۰۵۳
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷

کرایه اتوبوس از گلستان به مرز مهران مشخص شد/ آمادگی ۲۰۰ اتوبوس برای انتقال زائران اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ ایوب میرشاهی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲۰۰ دستگاه اتوبوس برای نقل و انتقال زائران اربعین حسینی (ع) گلستان، تا مرز مهران آماده خدمت رسانی هستند.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان افزود: اعزام این اتوبوس‌ها از روزهای قبل با چند دستگاه شروع شده و در روزهای دوازدهم الی بیستم به اوج خود می‌رسد.

وی بیان کرد: امسال علاوه بر افزایش سهمیه سوخت ناوگان، تلاش شده تا لاستیک یارانه‌ای هم برای این اتوبوس‌ها در نظر گرفته شود.

میرشاهی ادامه داد: خروج وسایل نقلیه از مرز به دلیل پیش بینی افزایش زائران، ممنوع بوده و آنها تا مرز مهران اجازه تردد خواهند داشت.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: کرایه برای هر دستگاه اتوبوس ۲۳ میلیون تومان تعیین شده و بلیط وی آی پی ۹۲۰ هزار تومان، اتوبوس ۳۲ نفره ۷۲۰ هزار تومان و وی آی پی ۴۴ نفره ۵۵۰ هزار تومان است و برای حرکت از شرق استان ۲۰ هزار تومان به این مبالغ اضافه می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار