خبرهای داغ:

مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه سرخه برگزار شد

همزمان با روز شهادت شهید مطهری، مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی و سیاسی و روز معلم با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسینی دیباجی در سپاه ناحیه سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۸۸۲۵
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت شهادت استاد و متفکر شهید مرتضی مطهری مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی و سیاسی و روز معلم با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسینی دیباجی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم (عج) استان سمنان در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با حضور پایوران و سربازان برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین حسینی دیباجی شهید مرتضی مطهری را شخصیت ویژه و ممتازی دانست و اظهار کرد: شهید مطهری تمام عمر خود را صرف تبلیغ اسلام ناب محمدی و انقلاب کرد و یکی از دغدغه ها ی این شخصیت متفکر پاسخ به شبهات دینی و انقلابی جوانان بود.

او در ادامه یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری را در حال حاضر جهاد تبیین و امید آفرینی و خدمت به مردم دانست.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم (عج) استان سمنان افزود: بر ما لازم است که با جهاد تبیین واقدام به موقع نقشه های دشمنانمان را در جنگ شناختی و ترکیبی شکست دهیم.

گفتنی است این برنامه به همراه نمایشگاه کتاب از آثار شهید مطهری و موضوعات اعتقادی و سیاسی برگزار و در پایان برنامه از فعالین حوزه عقیدتی و سیاسی تقدیر به عمل آمد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار