خبرهای داغ:

یک سرویس کامل سیسمونی به زوج کم برخوردار در سرخه اهدا شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) از اهدای یک سرویس سیسمونی در راستای زنده نگه داشتن شعار «ایران جوان بمان» در سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۸۵۶۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای رزمایش مواسات و نهضت خدمات مومنانه یک سرویس سیسمونی به همت گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) تهیه و به یک خانواده کم برخوردار اهدا شد.

طاهره فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این نهضت مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: یک سرویس سیسمونی در جهت تشوقیق نسل امروز به فرزندآوری و کمک به اقتصاد خانواده های کم برخوردار، به یک زوج نیازمند در محله اهدا شد.

او افزود: این سرویس شامل کمد، تخت خواب، روتختی، تشک، سرویس کامل لباس نوزادی، چندین دست لباس در مدل ها و سایزهای مختلف، روروئک، کالسکه، چند اسباب بازی در طرح های متفاوت، کریر نوزاد، چند بسته پوشاک نوزاد، سرویس کامل بهداشتی، و اقلام دیگر بوده که توسط خیرین تهیه و جمع آوری و به خانواده موردنظر اهدا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) اضافه کرد: این اقدام مومنانه به همت گروه جهادی ام الشهید هاجر بیگم سیادت انجام و ارزش سیسمونی به مبلغ 154 میلیون ریال جهت استقبال از ورود نوزاد در جمع خانواده در نظر گرفته شد.

فیض ادامه داد: حمایت از خانواده های کم بضاعت در تمام ابعاد که بتوان پاسخگوی احتیاجات ضروری آنان باشد بر خود فرض می داریم و در راستای شعار «ایران جوان بمان» سعی در تهیه سیسمونی و اهدای آن به خانواده ها را داریم.

او تصریح  کرد: با تولد هرکودک، شادی و نشاط به خانواده تزریق می شود. امیدواریم بتوانیم در این راه به افراد بیشتری کمک کرده و راهگشای دریچه ی مهر و محبت در خانواده ها باشیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار