خبرهای داغ:

کارگاه آموزشی طرح نویسی «شجره طوبی» در سرخه برگزار شد

کارگاه آموزشی طرح نویسی جهت شرکت در جشنواره تربیتی کشوری «شجره طوبی» به همت مسوول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه سرخه در پایگاه سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۸۵۵۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، کارگاه آموزشی طرح نویسی جهت شرکت در جشنواره تربیتی کشوری «شجره طوبی» ویژه برادران و خواهران فعال تربیتی و فرهنگی در کلیه پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی شهرستان سرخه به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب (س) برگزار شد.

این کارگاه با حضور فرمانده ها، سرگروه ها و مربیان حلقات صالحین بسیج، مسئولین تعلیم تربیت و کنشگران فعال فرهنگی پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه با حضور علیرضا اسماعیل زاده مسوول معاونت علمی پژوهشی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه تشکیل شد.

اسماعیل زاده در این برنامه ابتدا به توضیح طرح نویسی به زبان ساده همراه با طرح سوالاتی مثل طرح چیست؟ طرح چه کمکی به ما می کند؟ کاربرد طرح چیست؟ پرداخته و در ادامه نحوه انجام کار را توضیح داد.

او در ادامه به مراحل نوشتن طرح در جشنواره شجره طوبی، انتخاب عناوین، عنوان خوب، علت انتخاب طرح، انتخاب مخاطب، زمان و شرح طرح، گام های اجرایی و منابع طرح اشاره کرد.

مسوول معاونت علمی پژوهشی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه در خاتمه از ایده اولیه طرح خود در زمینه طرح جذاب برای تعلیم و تربیت در پایگاه های مقاومت بسیج را تشریح و از حضار درخواست کرد که به صورت دسته جمعی یا تکی تا موعد مقرر طرح های اولیه خود را جهت شرکت در مسابقه آماده کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار