خبرهای داغ:
در راستای اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور‌:

کافه گفت‌وگوی دخترانه در گرگان، محلی برای تبیین اسوه های مقاومت شد

در هفته بسیج کافه گفت‌وگوی دخترانه، محفلی برای تبیین اسوه های مقاومت شد تا نسل جوان تجربه‌های دیروز را مشق امروز خود کنند
کد خبر: ۹۵۵۷۲۰۰
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱

کافه گفت‌وگوی دخترانه در گرگان، محلی برای تبیین اسوه های مقاومت شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، این روزها در هفته بسیج و در آستانه برگزاری اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور به عنوان یک رویداد بزرگ فرهنگی، شاهد برنامه‌های تبیینی در حوزه زنان هستیم و اینبار حوزه حضرت زینب «س» سپاه ناحیه گرگان با تدارک کافه گفت‌وگوی دخترانه به معرفی اسوه های صبر و مقاومت پرداخت.

طاهره رجبی کارشناس امور زنان و خانواده در گلستان با تبریک هفته بسیج گفت: هر روز در غزه شاهد اتفاقات تلخ و دردناکی هستیم که رسانه‌ها باید در تبیین وقایع به روشنگری بپردازند.

وی تصریح کرد: بانوان غزه با الگو گرفتن از حضرت زینب «س» در برابر جنایات وحشیانه رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی صبر و استقامت پیشه گرفتند و ذره ای از آرمان‌های فلسطین عقب نشینی نمی‌کنند.

کارشناس امور زنان و خانواده در گلستان افزود: بانوان با حجابشان در وهله اول برای خود امنیت و آرامش ایجاد می‌کنند سپس در جامعه امنیت آفرینی می‌کنند.

رجبی نقش زنان را در جامعه بسیار مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: زنان در اصلاح جامعه نقش کلیدی و برجسته‌ای دارند و نمونه بارز آن حضرت فاطمه «س» و حضرت زینب «س» است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار