خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گمیشان:

فرزندان زینت زندگی و بشارت الهی اند/امروز حفظ جمعیت جوان کشور یکی از ابزارهای قوت است

حجت الاسلام نورعلی اسدی گفت: علاقه به ازدواج و فرزندآوری غیر از اینکه بهانه عدم توانایی برای تامین هزینه فرزند است بیشترین آن باورها و نسخه‌های غربی است که امروز جامعه ما را مبتلا نموده است.
کد خبر: ۹۶۰۰۰۵۷
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹

فرزندان زینت زندگی و بشارت الهی اند/امروز حفظ جمعیت جوان کشور یکی از ابزارهای قوت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام نورعلی اسدی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گمیشان در جلسه اخلاق این ناحیه گفت: یکی از مشکلاتی که برای رشد جمعیت جوان در کشور اتفاق افتاد طرح فرزند کمتر زندگی بهتر بوده است.

وی افزود: باید در ترویج ازدواج بهنگام و فرزندآوری بیشتر کار شود. پیامبر اکرم(ص) فرمودند ازدواج کنید فرزنددار شوید و جمعیت را افزایش دهید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گمیشان خاطرنشان کرد: علاقه به ازدواج و فرزندآوری غیر از اینکه بهانه عدم توانایی برای تامین هزینه فرزند است بیشترین آن باورها و نسخه‌های غربی است که امروز جامعه ما را مبتلا نموده است.

اسدی تصریح کرد: اگر در این زمینه غفلت صورت بپذیرد جامعه و کشور ما با بحران سالخوردگی مواجه می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گمیشان اذعان داشت: فرزندان زینت زندگی و بشارت الهی اند و باید در قبال نعمت فرزند که از نعمت‌های الهی اند خدا را شکرگذاری نمود.کثرت و زیادی فرزندان خصوصا فرزندان پاک و صالح زمینه ساز اقتدار و قوت هستند.
همانطور که خداوند متعال فرمودند:
أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّة وَ مِنْ رِباطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللهِ وَ عَدُوَّکُمْ وَ آخَرینَ مِنْ دُونِهِمْ لاتَعْلَمُونَهُمُ اللهُ یَعْلَمُهُمْ وَ ما تُنْفِقُوا مِنْ شَیْءٍ فی سَبیلِ اللهِ یُوَفَّ إِلَیْکُمْ وَ أَنْتُمْ لاتُظْلَمُونَ

وی عنوان کرد: این آیه قرآن فقط اشاره به قوت نظامی ندارد بلکه این قوت اقتصادی،علمی،فرهنگی و سیاسی و تبلیغی هم است و امروز حفظ جمعیت جوان کشور یکی از ابزارهای قوت است که همه باید در نرویج و ایجاد این قوت تلاش کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار