خبرهای داغ:
حجت الاسلام نجاری:

تزکیه، تعلیم و تربیت سه اصل مهم در مباحث عقیدتی است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان با بیان اینکه تزکیه، تعلیم و تربیت سه اصل مهم در مباحث عقیدتی است، گفت: اعتقاد به قدسیت کار، تحمل مشقت‌ها و سختی‌ها را آسان می‌کند.
کد خبر: ۹۵۹۵۸۵۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در دیدار با معاون تربیت و آموزش و کارکنان معاونت عقیدتی سیاسی سپاه انصار الحسین(ع) همدان به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج اظهار کرد: اعتقاد به قدسیت کار، تحمل مشقت‌ها و سختی‌ها را آسان می‌کند.

وی با تقدیر از تلاش‌های مربیان و کارکنان این معاونت بیان کرد: زیست مودبانه، مومنانه و متواضعانه شما در برخورد با دیگران باعث الگوگیری می‌شود و گاهی اثر آن از ده‌ها سخنرانی بیشتر است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان اشتغال به خدمت در سپاه را موهبتی الهی دانست و گفت: صمیمیت و برادری حاکم بین پاسداران باعث ارتقاء سطح کیفی و کمی برنامه‌ها می‌شود.

وی تزکیه، تعلیم و تربیت را سه اصل مهم در مباحث عقیدتی عنوان و تصریح کرد: خداوند متعال اولین مربی بشریت است و در مراتب بعدی انبیا الهی به ویژه پیامبر اکرم(ص) تربیت انسان‌ها را بر عهده داشتند و معلم بشریت بودند.

 نجاری عنوان کرد: تقدس کار تبلیغ و تربیت مضاعف است و مربیان عقیدتی باید به اهداف بالای کار خود ایمان داشته باشند و در برابر سختی‌های این راه صبور باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار