خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام دارابی:

در «وعده صادق» ثابت کردیم تا پای جان از مظلوم دفاع خواهیم کرد

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: نیروی پرورش یافته در مکتب امام صادق (ع) تمام دنیا را مبهوت خود ساخته و در «وعده صادق» ثابت کردیم که با ولایت هستیم و تا پای جان از مظلوم دفاع خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۵۹۵۸۲۵
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام محمدولی دارابی در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج اظهار کرد: یکی از بزرگ‌ترین ابتکارات خرمندانه امام (ره) این بود که حوزه‌های علمیه را در کنار نیروهای مسلح قرار داد تا مبانی فکری و اعتقادی در کنارقدرت نظامی بتواند یک نیروی مقتدر ارزشی متعهد به انقلاب و اسلام پرورش یابد.

وی افزود: ثمره این اقدام و نیروی بسیار مناسب این شد که افرادی تربیت شوند که باعث عزت اسلام و انقلاب و ذلت استکبار و امیدبخش مظلومان عالم باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر تصریح کرد: نیروی پرورش یافته در مکتب امام صادق (ع) تمام دنیا را مبهوت خود ساخته و در «وعده صادق» ثابت کردیم که با ولایت هستیم و تا پای جان از مظلوم دفاع خواهیم کرد.

وی با اشاره به حدیثی از امیر المؤمنین علی (ع) گفت: این حرکت انقلابی و شور و شعور ولایی که در نیروهای مسلح وجود دارد باید با معرفت اعتقادی و بصیرت سیاسی همراه باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار