خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

یکی از شاخصه‌های شهید مطهری توجه فکری به مبانی دینی بود

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: یکی از شاخصه‌های مهم علامه مطهری توجه فکری ایشان به مبانی دینی بود.
کد خبر: ۹۵۹۵۹۳۵
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در همایش حکمت مطهر که با حضور مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی در سالن تبلیغات شهرستان کبودراهنگ برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های مهم علامه مطهری توجه فکری ایشان به مبانی دینی بود و این شیوه‌ای است که ما باید در تربیت بکار بگیریم.

وی بیان کرد: شهید مطهری در موضع توحید، عدالت و ... قلم زدند و علت آن هم این بود که ایشان به مبانی اهمیت می‌دادند و همین عمل باعث می‌شد تا اخلاق هم به تبع آن درست شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: اولین ویژگی استاد مطهری ایمان به هدفش بود و تا زمانی که این باور بر رسالت شکل نگیرد، نیل به نتیجه خوبی نخواهد شد.

وی افزود: ما به عنوان مربی و هادی باید بر هدف و رسالت خود باور داشته باشیم، اگر نیت ما مادی باشد، نمی‌توانیم به نتیجه اصلح برسیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان ادامه داد: ویژگی دوم علامه مطهری این بود که محور تعلیم و تربیت را تقویت ایمان بر غیب می‌دانست؛ انسان باید باور به غیب که عالم مطلق است، داشته باشد و ذات احدیت را ناظر بر خود بداند.

وی کرد: شهید مطهری بخش مهمی از شخصیت فکری و روحی خود را تحت تاثیر درس اخلاق و سایر درس‌هایی می‌داند که در طول ۱۲ سال از امام خمینی(ره) فراگرفته است.

در پایان این مراسم از فرهنگیان بسیجی و مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار