مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان:

پیش گویی چند سال قبل رهبر انفلاب با دست درازی آمریکا به اموال بلوکه شده تحقق یافت

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان گفت: دست درازی امریکایی ها به اموال و دارایی های بلوکه شده ایران پس از سالها که مردم را از حق خود در تصاحب اموال محروم نموده است نمونه ای از قلدری و افراط گرایی امریکایی است که در فرهنگ سیاسی دنیا اعتبار زدایی آنان بیشتر می نماید.
کد خبر: ۸۶۷۰۰۱۴
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶

به گزارش بسیج رسانه کردستان، محمد رضا قاسمی مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان گفت: دست درازی امریکایی ها به اموال و دارایی های بلوکه شده ایران پس از سالها که مردم را از حق خود در تصاحب اموال محروم نموده است نمونه ای از قلدری و افراط گرایی امریکایی است که در فرهنگ سیاسی دنیا اعتبار زدایی  آنان بیشتر  می نماید.

وی ادامه داد: امریکایی ها پس از اقدامات خود در راه دشمنی با نظام جمهوری اسلامی اکنون به بهانه های واهی از جمله پرداخت خسارت به قربانیان تروریسم، که در اصل دست خودشان به خون آنها آغشته شده است قصد دست درازی به اموال بلوکه شده ایران را دارند.

 مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان تصریح کرد: آمریکایی و همدستان غربی اش که در طول ماه های گذشته و دوران پسابرجام نه تنها به تعهدات خود در زمینه رفع تحریم ها و بازگرداندن پول های بلوکه شده و رفع مشکل سوئیفت اقدامی نکردند، حالا در تازه ترین دست درازی خود به اموال ایران، اقدام به فروش غیر قانونی املاک ایران برای پرداخت غرامت قربانیان حادثه 11 سپتامبر کرده اند .
 

قاسمی اذعان داشت: دادگاهی در نیویورک در حکمی غیابی، ایران را به پرداخت بیش از 10.5 میلیارد دلار غرامت به اعضای خانواده کشته‌شدگان در نتیجه عملیات تروریستی  سپتامبر سال 2001 و همچنین شرکت‌های بیمه پرداخت کننده غرامت، به علت ضررهای ناشی از این عملیات تروریستی محکوم کرد.


وی در پایان گفت: بر اساس این حکم، خانواده قربانیان، 7.5 میلیارد دلار، و شرکت‌های بیمه 3 میلیارد دلار دریافت خواهند کرد. این در حالی است که در پشت پرده حوادث 11 سپتامبر دولت آمریکا ان را طراحی و از طریق شبکه القاعده که وابسته به آنان بود اجرا گردیده است.

ارسال نظرات