نماینده ولی فقیه در سپاه بیله سوارعنوان کرد:

استکبارستیزی خانواده ها با اصلاح الگوی مصرف

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیله سوار گفت: علت اینکه خانواده ها به استفاده از وسایل خارجی رغبت دارند این است که الگوی مصرف ما در راستای فرهنگ اسلامی و استکبارستیزی نیست و باید خانواده ها این الگو را اصلاح کنند.
کد خبر: ۸۸۱۹۹۵۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار به نقل ازپایگاه خبری صبح مغان،به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارکه فجر مراسم جشن انقلاب با حضور بانوان زینبی در حسینه ثارالله سپاه ناحیه بیله سوار مغان برگزار شد.

حجت الاسلام سیداحمد سعادتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بیله سوار در این مراسم ضمن گرامیداشت سالگرد انقلاب اسلامی به نقش زنان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: مادران و دختران زینبی شهرستان با الگو گیری از نقش بی بدیل حضرت زینب سلام الله علهیا در پاسداری و پرستاری از قیام حسینی به رشد و بالندگی جامعه اسلامی و تربیت جوانان غیرتمند و با حیا تلاش کنند.

وی با انتقاد از استفاده برخی از خانواده ها از وسایل و لوازم خارجی تبیین کرد: علت اینکه به استفاده از وسایل خارجی رغبت داریم این است که الگوی مصرف ما در راستای فرهنگ اسلامی و استکبار ستیزی نیست و باید خانواده ها این الگو را اصلاح کنند.


 

 

ارسال نظرات