خبرهای داغ:

امضای تفاهم نامه ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان شادگان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان از امضای تفاهم نامه با نظام مهندسی برای ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد علوی و بنیاد برکت شهرستان شادگان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۰۱۳۲
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، روح الله عمادی در مراسم امضای تفاهم نامه با سازمان نظام مهندسی خوزستان گفت: با توجه به ساخت و ساز‌ها از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح استان، بدون شک به خدمات فنی و مهندسی نیازمند هستیم و باید سازمان نظام مهندسی همکاری بیش از پیش داشته باشیم.

وی کیفیت فنی بالا را نیاز ساختمان‌های درحال ساخت در سطح استان عنوان کرد و افزود: تفاهم نامه‌ای با مجموعه نظام مهندسی منعقد شده تا ارتباط میان این دو بخش ارتقا یابد، البته تعامل و همکاری میان نظام مهندسی و بنیاد مسکن در شرایط مختلف از جمله سیلاب سال ۹۸ و پس از آن وجود داشته است.

 

عمادی تفاهم نامه میان بنیاد مسکن خوزستان و سازمان نظام مهندسی استان برای بحث ۷۰۰ واحد مسکن مددجویان زیر پوشش کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد علوی و بنیاد برکت منعقد شده است که در شادگان در حال ساخت هستند، ادامه داد: این تفاهم نامه به منظور ارائه بحث خدمت فنی و مهندسی است که سازمان نظام مهندسی در این زمینه ۵۰ درصد از هزینه‌ها را تخفیف داده و بنیاد مسکن نیز مانده این ۵۰ درصد را متقبل شده تا پرداخت کند.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان می‌گوید: متقاضیانی که شامل این طرح هستند هیچ هزینه‌ای برای خدمات فنی و مهندسی پرداخت نخواهند کرد و امیدواریم با پیگیری‌های انجام شده و تسهیلات ارزان قیمتی که از سوی بخش‌های مختلف پرداخت می‌شود تا پایان امسال شاهد ساخت این ۷۰۰ واحد مسکونی در شادگان باشیم.

 

وی تاکید کرد: همه توان ما بر این است تا ساختمان‌هایی مقاوم و با رعایت همه موارد فنی و ضوابط ساخته شود تا در آینده نگرانی در خصوص آسیب ساختمان‌ها در رخداد‌ها و بحران‌های خوزستان نداشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار