خبرهای داغ:
سرلشکر صفوی تأکید کرد:

لزوم برخورد سخت و جدی با مفسدان اقتصادی

سرلشکر صفوی گفت: در زمانی که آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) رئیس جمهور بودند، در منزلمان قالیچه اصفهان و مبل داشتیم اما در منزل آقا نه مبل وجود داشت و نه فرش.
کد خبر: ۸۵۰۰۰۸۷
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی در نخستین همایش حامیان مؤسسه خیریه امدادگران عاشورای استان همدان اظهار داشت: تاریخچه تأسیس مؤسسه امدادگران عاشورا به 12 سال پیش بر می‌گردد که بهیاران بهداری ارتش بر آن شدند تا مجموعه خیریه‌ای برای یاری بیماران مستضعف راه‌اندازی کنند.

وی افزود: حال به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتماد مردم شاهد راه اندازی مؤسسه امدادگران عاشورا در همدان هستیم.
 
صفوی با بیان اینکه مؤسسه خیریه امدادگران  با همت مردم راه‌اندازی شده است، گفت: در 22 استان این مؤسسه راه اندازی شده است که در 6 ماهه نخست امسال 300 هزار نفر زیر پوشش مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا قرار گرفته اند و این افراد از انواع خدمات درمانی بهره مند شده‌اند.
 
سرلشکر صفوی گفت: در حال حاضر 1400پزشک و متخصص در 22 بیمارستان و درمانگاه استان همدان مشغول فعالیت هستند که از همه دلسوزان نظام  تقاضا دارم که برای رضایت خداوند متعال از هرگونه کمک خود برای افراد بیمار و مستضعف دریغ نکنند.
 
وی تأکید کرد: در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم که مردم ایران از جان خود گذشتند و مقتدرانه از خاک کشور دفاع کردند که وجود ده‌ها هزار شهید و جانباز بیانگر آن فداکاری‌هاست.
 
 مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در بخشی از سخنان خود با بیان خاطره‌ای گفت: به یاد دارم در زمانی که آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) رئیس جمهور بودند، در منزلمان قالیچه اصفهان و مبل داشتیم اما در منزل آقا نه مبل وجود داشت و نه فرش و این نشان دهنده ساده زیستی مقام معظم رهبری است.
 
وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران به دست مستضعفان به پیروزی رسید و باید توجه کرد که در دوران دفاع مقدس اقشار پردرآمد جامعه و ثروتمندان در جبهه‌ها حضور نیافتند و فقط این مستضعفان بودند که از حق و انقلاب اسلامی دفاع کردند.
 
رحیم صفوی تصریح کرد: مردم همدان در آزادسازی استان کردستان سنگ تمام گذاشتند و باید گفت که از عوامل مهم پیروزی بخش در کردستان مردم همدان بودند که با ایمان و شجاعت خود سنندج را آزاد کردند.
 
وی افزود: مردم همدان مردمی با ایمان و دارای قلبی رئوف هستند که ولایت مداری  ایمان قوی و اخلاقی نیکو معروف هستند.
 
رحیم صفوی با اشاره به اینکه کسانی که چندین میلیارد تومان اختلاس کرده‌اند هم در دنیا و هم در آخرت مجازات می‌شوند، تأکید کرد: باید با جدیت با اختلاس گر و مفسد اقتصادی برخورد شود.
 
وی با بیان اینکه در راهپیمایی میلیونی هفته گذشته در روز 22 بهمن شاهد عزت مردم ایران بودیم، گفت: مردم ایران در طول 36 سال همواره  از نظام مقدس جمهوری اسلامی پاسداری کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار