چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ برگزیدگان خود را شناخت

چهاردهمین دوره جشنواره صنعت چاپ دقایقی پیش با حضور علی جنتی وزیر ارشاد در تالار وحدت از برگزیدگان خود تجلیل کرد.
کد خبر: ۸۵۰۰۳۰۸
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج،چهاردهمین دوره مسابقات صنعت چاپ دقایقی پیش با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت برگزیدگان خود را معرفی کرد.

براین اساس در رشته چاپ و بسته‌بندی از حمید فرنو از شرکت چاپ و فرنگار رنگ، امیرحسین رازقی از شرکت چاپ و بسته بندی فرانک آریا، کمال فتی بی‌طرف از شرکت تهران آرتاپلاست، محمدعلی نیکجو از شرکت چاپ تبریز از استان آذربایجان شرقی و امین دلربا از استان تهران تجلیل شد.

همچنین در بخش چاپ و نشر از مسعود فرزانه موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی از استان خراسان رضوی، ناصر میرباقری از چاپ خانه فرهنگ و هنر گویا از استان تهران، علی اصغر سمیعی‌فرد از شرکت صحاف سیمرغ از استان تهران، علیرضا حدیدی از موسسه آزاده از استان تهران و حمیدرضا جواهری از چاپ آرتا از استان تهران تجلیل شد.

در بخش چاپ تبلیغاتی نیز برگزیدگان عبارتند از: مهدی خزیری از چاپ ورنی اردیبهشت نو از استان تهران، هادی تخیری از نیکان پردازش از استان تهران، حمید متوازع از چاپ ابیانه استان تهران، علیرضا دانش از شرکت هرم آرپاک از تهران، محمد سمیعی‌زاده از شرکت لیتوگراف رایانه بصیر از استان تهران، علیرضا سمیعی‌زاده از چاپ یارانه افق از استان تهران، محمدرضا صاف‌دل از چاپ و بسته بندی پیمان نو از مشهد، بهزاد ولی زاده از چاپ پرینت مشرق.

در بخش چاپ امنیتی نیز از حسام‌الدین گودرزی از موسسه هکاکی دیجیتال و هلوگرام ایران از استان تهران، رضا منصوری شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران از استان تهران تقدیر شد.

ارسال نظرات