مسئول بسیج دانشجوی دانشگاه آزاد انزلی:

اعتماد به نیروی جوان اهداف دشمن در مسائل اقتصادی را ناکام می‌گذارد

مسئول بسیج دانشجوی دانشگاه آزاد انزلی گفت: توجه به توان داخلی و اعتماد به نیروی جوان اهداف دشمن در مسائل اقتصادی را ناکام می‌گذارد.
کد خبر: ۸۵۰۰۸۳۶
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴

سید سحاب خوش گفتار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز اظهار کرد: دو اشکال وابستگی به نفت و دولتی بودن اقتصاد کشور از اصلی ترین علل فساد اقتصادی است.

وی افزود: زمانی که پول و قدرت سیاسی در کنار هم قرار بگیرند منشا فساد و برهم زننده اقتصاد است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد انزلی گفت: نتیجه این سیاست به وجود آمدن مدیرانی است که ریسک پذیر نیستند و تنها از مدیریت، خرج کردن پول را می‌دانند.

خوش گفتار گفت: در مورد افزایش تولید داخلی تنها نباید بنگاه های اقتصادی به دنبال سرمایه های دولتی و وابستگی به دولت باشند؛ بلکه افزایش تولید داخلی نیاز به مدیریت هوشمند و آگاه به بازار دارد و در این مسئله دولت با ایجاد ثبات اقتصادی و برقراری فضایی رقابتی سالم و نظارت بر کیفیت و همان طور که حضرت آقا فرمودند استفاده درست از نیروی مردمی در افزایش تولید نقش و وظیفه خود را انجام دهند.

وی تصریح کرد: تا زمانی که دولتمردان و اقتصاددان ها بخواهند بدون توجه به پتانسیل ها و داشته ها و نداشته ها تنها از روی جزوه های دانشگاهی کشور را اداره کنند و تنها در مسائل اقتصادی  قصد توجیه و دادن آمار را داشته باشند، مشکلات اقتصادی حل نخواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد انزلی در پایان خاطرنشان کرد: توجه به توان داخلی و تکیه نکردن به علوم اقتصادی غربی، دوری از اقتصاد متکی به نفت دولتی، لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی و اعتماد به نیروی جوان می‌تواند اهداف دشمن در مسائل اقتصادی را ناکام بگذارد.

ارسال نظرات