خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عاشورا:

اين اتفاق فرهنگي و قرآني براي استان مبارك است

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه عاشورا در حاشيه افتتاح سي و هفتمين دوره از مسابقات سراسري قرآن كريم اداره اوقاف و امور خيريه گفت: به طور طبيعي اين اتفاق فرهنگي و قرآني براي استان مبارك است و از خداوند مي خواهيم ما را جزو قاريان و حافظان قرآني قرار دهد.
کد خبر: ۸۵۰۱۱۹۱
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۴

غلام عسكر كريميان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، برگزاري نمايشگاه ها، كنگره ها، مسابقات و محافل انس با قرآن را از راهكارهاي آشنايي بيشتر با قرآن به خصوص براي نسل جديد دانست و تاكيد داشت: قرآن بايد به عنوان كتاب هدايت و نقشه راه مسلمانان به طور طبيعي بيشتر از آن كه هست در زندگي نقش ايفا كند.

وي با توجه به ضرورت جذب جوانان به فرهنگ قرآني، خاطرنشان كرد: خود قرآن في نفسه جذاب است ولي بايد با بسترسازي مناسب از ظرفيت هاي موجود استفاده كرد چراكه شخصي كه وارد حريم و حوزه قرآني شود، به طور حتم جذب خواهد شد.

كريميان با اشاره به مسئوليت متوليان فرهنگي و قرآني كشور در ترويج فرهنگ و معارف قرآني، به نقش والدين در اين فرهنگ سازي تاكيد و اظهار كرد: بايد والدين منتظر نباشند تا سازمان هاي دولتي و اداري فرهنگ قرآني را ترويج دهند هرچند جزو وظايف آن هاست.

وي ادامه داد: وظايف پدر و مادر در برابر فرامين ديني اين است كه فرزندان خود را با قرآن آشنا كرده و به آن ها قرآن بياموزند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار