با حضور فرماندهان پایگاه ها

برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی یادواره شهدای پایگاه مقاومت شهید چمران بهاباد

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی یادواره شهدای پایگاه مقاومت شهید چمران بهاباد تحت عنوان شهدای بدر با حضور فرماندهان پایگاه ها در محل پایگاه مقاومت شهید چمران بر گزار شد .
کد خبر: ۸۵۰۱۷۴۰
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد ،نشست هماهنگي و برنامه ريزي یادواره شهدای پایگاه مقاومت شهید چمران بهاباد با حضور فرمانده حوزه مقاومت شهید محلاتی  ،فرمانده پایگاه مقاومت شهید چمران  و جمعي از اعضای شورای پایگاه پيرامون برگزاري يادواره شهداي پایگاه مقاومت شهید چمران تحت عنوان شهدای بدریون در محل پایگاه مقاومت شهید چمران بهاباد برگزار شد.
در این نشست فرمانده حوزه شهید محلاتی و فرمانده پایگاه مقاومت شهید چمران هر کدام در خصوص برگزاری هر چه با شکوهتر یادواره شهدای پایگاه شهید چمران مطالبی بیان نمودند 
خدادادی فرمانده حوزه مقاومت شهیدمحلاتی در سخنانی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و با تاکید بر اهمیت برگزاری باشکوه یادواره شهدا از اعضای شورای پایگاه مقاومت شهید چمران  در خواست کرد  جهت برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر یادواره شهدا همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.
در ادامه این نشست اسماعیل زاده فرمانده پایگاه مقاومت شهید چمران بهاباد  با اشاره به اهمیت پاسداشت وگرامیداشت یاد و نام شهدا گفت: پاسدارای و حراست از ارزش‌های شهدا مایه‌ بقا و تداوم کشور در مقابل همه تهدیدات و چالش‌های ایجاد شده از سوی دیگر کشورها می باشد.
"اسماعیل زاده " با اشاره به این موضوع که کیفیت و ثمره برگزاری این یادواره ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است گفت: در برگزاری یادواره شهدا باید علاوه بر بعد کمی مراسم به بعد کیفی آن نیز توجه کرد و برای دست یافتن به این مورد ضروریست که پایگاه مقاومت برگزار کننده مراسم با بنیاد شهید و نیروی مقاومت بسیج و حوزه شهید محلاتی  هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند.
در ادامه این مراسم اعضای شرکت کننده هر کدام نظرات و پیشنهادات خود را در باره نحوه برگزار شدن بهتر یادواره بیان نمودند همچنین در این مراسم کمیته های برگزاری یادواره معرفی شدند و هرکدام وظایفشان مشخص گردید 
گفتنی است قرار است یادواره شهدای پایگاه مقاومت شهید چمران بهاباد تحت عنوان بدریون در روز 21 اسفندماه در محل حسینیه فاطمیه باغستان بهاباد برگزار شود 
ارسال نظرات