از سوی انتشارات انقلاب اسلامی انجام می‌شود

۱۸۰ محصول فرهنگی مرتبط با رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب یزد

انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظّم انقلاب اسلامی با ۱۵۲ عنوان کتاب و ۳۱ عنوان لوح فشرده و نرم‌افزار مرتبط به معظّمٌ‌له اسلامی در هفتمین نمایشگاه کتاب استانی یزد حضور دارد.
کد خبر: ۸۵۰۱۸۳۱
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج،هفتمین نمایشگاه کتاب استانی یزد از نهم لغایت چهاردهم اسفند‌ماه، صبح‌ها از ساعت 9 الی 12:30 و بعد از ظهرها از ساعت 16:30 الی 21:30 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد در جوار بیمارستان شهید صدوقی برپا شده است.

کتاب «آموزش مصوّر احکام مجموعه مسایل و استفتائات پیرامون احکام عبادات»، «جلوه‌ اهل خراسان روایتی از سفر حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) رهبر معظّم انقلاب اسلامی به استان خراسان شمالی»، چاپ سوّم مجموعه‌ی پنج جلدی کتاب «نقش و رسالت زن برگرفته از بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی»، چاپ چهارم کتاب «روش تحلیل سیاسی مجموعه بیانات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) درباره‎‌‌ مهارت‌ها و فنون تحلیل سیاسی»، نرم‌افزارهای «حدیث ولایت» و «حوزه و روحانیت»، «قاب ماندگار مجموعه تصاویر» و ... از جمله آثاری هستند که در این نمایشگاه از سوی انتشارات انقلاب اسلامی با تخفیف 10 الی20 درصدی عرضه می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از نحوه‌ی تهیّه آثار این انتشارات می‌توانند با شماره تلفن‌های  66493548 و  66483695 تماس حاصل نمایند و یا به پایگاه اطلاع رسانی WWW.BOOK-KHAMENEI.IR  مراجعه کنند.

ارسال نظرات