خبرهای داغ:
فعالان قرآنی آذرشهر:

قرآن به انسان آرامش می دهد/مسابقات به توسعه فرهنگ قرآنی کمک می کند

عطر قرآن در آستانه شهادت ام ابیها فضای تبریز را عطرآگین کرده و شور و شوق جوانان برای استشمام آن علاقه مندان را از گوشه گوشه استان به این شهر کشیده تا نشان دهند که میزبان خوبی برای چهره های قرآنی سراسر کشور هستند، به همین منظور خبرنگار خبرگزاری بسیج با دو تن از این علاقه مندان که از آذرشهر برای حضور در این مسابقات آمدند گفتگویی ترتیب داد که متن زیر حاصل آن گفتگوست؛
کد خبر: ۸۵۰۱۹۵۷
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۲

قرآن به انسان آرامش  می دهد

یکی از فعالان عرصه قرآنی که در موسسه قرآنی امام رضا(ع) فعالیت می کند برگزاری این مسابقات را برای قشر جوان موثر خواند و گفت: قرآن با آرامشی که به انسان می دهد بیشترین تاثیرگذاری را دارد.

مریم رفعتی افزود: برپایی نمایشگاه قرآنی نیز در کنار مسابقات موجب تعامل هنرمندان و فعالان قرآنی می شود و به نوعی نشان می دهد که هنری که با قرآن آمیخته شود ارزشمند است.

وی نقش این مسابقات را در جذب جوانان مهم دانست و ادامه داد: به خصوص بانوان جوان با حضور در این مسابقات و آشنایی با مفاهیم قرآنی می توانند نقش مهمی در سبک زندگی و تربیت فرزندان خود داشته باشند.

مسابقات به توسعه فرهنگ قرآنی کمک می کند

دیگر فعال قرآنی آذرشهری نیز که 12سال است در زمینه قرآنی و در رشته قرائت کار می کند و عناوینی همچون رتبه سوم مسابقات استانی دانشجویی را در کارنامه خود دارد در ادامه گفت: خوشحالیم که امسال تبریز میزبان این دوره از مسابقات است.


پریناز جلالی گفت: برگزاری این مسابقات به توسعه فرهنگ قرآنی که مدنظر رهبر فرزانه انقلاب است کمک می کند.

وی با اشاره به نمایشگاه جنبی این مسابقات افزود: هم محصولات قرآنی ارائه شده در این نمایشگاه خوب است و هم غرفه های هنری به زیبایی انسان را جذب می کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار