خبرهای داغ:
مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد قزوین:

ائمه جماعات مساجد باید نسل جوان را نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه نمایند

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد قزوین اذعان کرد: ائمه جماعات مساجد باید نسل جوان را نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه نمایند.
کد خبر: ۸۵۰۲۰۳۶
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین،حجت الاسلام موسی صفی خانی مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان در گردهمایی مشترک ائمه جماعات واعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه گفت: ائمه جماعات در مساجد به عنوان مدیرمساجد محسوب شده وهیات امنا مساجد باید تعامل بیشتری با ائمه جماعات داشته باشند.

وی ابرازکرد: تمام برنامه های فرهنگی وبیان احکام ومسائل شرعی در مساجد با محوریت ائمه جماعات بوده وآن چیزی که امروز برای جامعه اسلامی مهم محسوب شده حضور نسل نوجوان وجوان ما در مساجد می باشد.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان با اشاره به وظیفه ائمه جماعات در مقابل توطئه‌های دشمنان عنوان کرد: دشمنان این نظام اسلامی با اجرای برنامه‌های ضد دینی و اسلامی قصد دارند جوانان و نوجوانان را از مراکز دینی ومساجد جدا نمایند، و ائمه جماعات مساجد باید با برنامه ریزی مطلوب و دقیق برای این نسل‌ها برنامه‌های فرهنگی جذابی برگزار نمایند.

صفی خانی درادامه اضافه کرد: ائمه جماعات مساجد باید در خصوص آگاهی نسل جوان نسبت به  توطئه‌های دشمنان برنامه‌ریزی داشته باشند ودر جهت پاسخگوی و رفع شبهات این نسل  تلاش نمایند.

وی با بیان این نکته که توانمندی و پشتکار، ارتباط با مردم به خصوص با نسل نوجوان وجوان را از ویژگیهای یک امام جماعت موفق دانست واظهارداشت: ائمه جماعات باید تلاش و توانمندی زمینه ارتباط با قشر جوان  و نوجوان را فراهم نماید.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تعامل وهمکاری بیشتر اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه با ائمه جماعات این شهر را مورد تاکید قرار داد وگفت: تعامل وهمکاری اعضای شورای شهر اقبالیه با ائمه جماعات بسیار موثر بوده وباید تلاش کنیم این همکاری‌ها بیشتر تداوم یابد.

صفی خانی با اشاره به برگزاری نماز جماعت صبح در استان متذکر شد: خوشبختانه در مساجد شهر قزوین اقامه نماز جماعت صبح با استقبال خوب مردم برگزار می‌شود و شما ائمه جماعات نیز باید این اقامه نماز صبح را در این شهر داشته باشید، چرا که برگزاری نماز جماعت صبح در شهر امنیت شهر را دوچندان می کند.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان  قزوین در خاتمه یادآور شد: صندوق قرض الحسنه برای ائمه جماعات مساجد تشکیل خواهد شد.

شهسواری رئیس شورای اسلامی شهر اقبالیه در حاشیه این گردهمایی به حضور پر رنگ روحانیون در تمامی زمینه ها اشاره کرد و گفت: امروز روحانیت افتخار این نظام بر آمده از خون شهدا محسوب شده واعضای شورای اسلامی این شهر آماده برقراری تعامل مطلوب با ائمه جماعات را دارد.

 

 

 

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها