اقشار بسیج سپاه کربلا پیش قراول رفع مشکل مازندران

یکی از مقولات اساسی برهه حاضر در استان و کشور، مقوله اشتغال است لذا در این مسئله بسیجیان مازندران، پیش‌قراول رفع مشکل استان هستند.
کد خبر: ۸۵۰۲۱۰۲
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴


خبرگزاری بسیج مازندران، سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی صبح امروز در دومین مجمع بسیج مازندران در سالن غدیر سپاه کربلای مازندران گفت: با تلاش همه کارگروه‌های ذیل مجمع بسیج استان، تجاری‌سازی برخی پروژه‌های بسیجیان نخبه مازندران انجام می شود

وی افزود: کارکرد بسیج، کمک به پایداری و استواری انقلاب اسلامی ایران بوده و در این سال‌ها مقوله نظام تربیتی شجره طیبه صالحین و نظام مشاوره، هم‌فکری، تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در سازمان بسیج با جدیت پیگیری می‌شود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه توانمندی‌های مردمی را در فعالیت‌های بسیج استفاده می‌کنیم، تصریح کرد: قابلیت‌ها و استعدادهای مردمی در قالب کارگروه‌ها و اقشار بسیجی، قابلیت اجرایی دارد.

بابایی با بیان اینکه نظام اسلامی ایران بر اساس نظام مردم‌پایه تشکیل شده است، افزود: 22 قشر در کشور زیرمجموعه سازمان بسیج فعالیت می‌کنند.

وی با اعلام اینکه اقشار متعدد بسیجی، می‌خواهند با تشکیل شورا در راه‌حل‌ها برای رفع مشکلات جامعه تلاش کنند، تصریح کرد: شورای قشر در شهرستان‌ها نیز فعالیت چشمگیری دارد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه تهدید، آسیب و فرصت‌های استان از طریق اقشار بسیجی و نخبگان بسیجی پیگیری می‌شود، افزود: توان بسیج در برهه کنونی، حمایت از دولت بوده و این مهم را در مازندران محقق کردیم.

بابایی با بیان اینکه اقتصاد و فرهنگ دو مقوله مهم و اساسی در استان و کشور است، یادآورشد: تصمیم‌سازی سریع برای تحقق جامعه اسلامی و اشتغال متوازن، امری اساسی و اثرگذار در مازندران بوده که باید پیگیری شود.

رئیس مجمع عالی بسیج مازندران با اشاره به اینکه کمک به دولت متعالی و جامعه متعالی اسلامی، هدف اصلی بسیج در کشور است، افزود: تمام فعالیت‌های اقشار بسیجی از طریق منویات مقام معظم رهبری اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه مجمع بسیج مازندران تشکیل شده است، گفت: فرماندهان سپاه استانی به عنوان نائب رئیس مجمع و عضو ثابت مجمع هستند که بر نحوه فعالیت مجمع تلاش دارند.

بابایی با اشاره به اینکه اداره بسیج برعهده مردم است، افزود: مردم در پویایی، ماندگاری و تقویت بسیج در جامعه نقشی اثرگذار دارند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه بسیج برای ایجاد وحدت در جامعه، تلاش می‌کند، تصریح کرد: بسیج در برخی مناطق کشور، مظهر و محور وحدت اقوام شیعه و سنی نیز بوده است.

بابایی با اعلام اینکه همه سلایق سیاسی بسیجی باید برای توسعه مازندران تلاش کنند، افزود: همه این افراد حول محور بسیج در خدمت نظام اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه کمک نخبگان بسیجی در جهت تعالی بسیج امری اثرگذار است، گفت: دشمن دنبال سربازگیری و یارگیری در داخل بوده و باید جلوی توطئه‌های دشمن در بسیج را بگیریم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران، کمک به کارآمدسازی نظام اسلامی، هدف اصلی تشکیل مجمع عالی بسیج است، تصریح کرد: اعضای مجمع بسیج مازندران از افراد نخبه، دلسوز مازندران هستند.

وی با اعلام اینکه 30 نفر از نخبگان و چهره‌های شاخص دانشگاهی و پژوهشی استان به عنوان مدعو در مجمع بسیج مازندران، حضور می‌یابند، افزود: این مجمع با حضور کارگروه‌های متعدد اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، ورزشی فعالیت می‌کنند.

بابایی از تجاری‌سازی برخی پروژه‌های بسیجیان نخبه استان خبر داد و گفت: همه کارگروه‌های ذیل مجمع بسیج استان، فعال هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها