عزم جدی سازمان بهزیستی برای مقابله باناهنجاریهای اجتماعی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده گفت: سازمان بهزیستی در راستای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله طلاق و اعتیاد کارگاه‌ها و نمایشگاه‌های مختلفی در سطح شهرستان لنده برگزار کرده است.
کد خبر: ۸۵۰۲۱۲۹
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
کاظمی در جمع مسئولان و مربیان حلقه های صالحین شهرستان لنده گفت: مقابله با ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی یکی از مأموریت‌های ذاتی سازمان بهزیستی بوده که در سطح شهرستان‌ها و بخش‌ها به طور جدی در حال پیگیری است.

وی افزود: در سنوات گذشته در شهرستان لنده اقدامات بسیار خوب و پسندیده‌ای در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی انجام شده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های تخصصی با موضوع آسیب‌های اجتماعی (اعتیاد و طلاق) و ارائه خدمات مشاوره‌ای از مهمترین اقدامات این سازمان در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در شهرستان لنده است.

کاظمی در ادامه با بیان اینکه‌ هیچ نهادی بدون مشارکت و همراهی خانواده ها نمی‌تواند با آسیب‌هایی اجتماعی همچون طلاق و اعتیاد مقابله کند، افزود: سازمان بهزیستی با راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد امید رهایی در شهرستان لنده و ارائه خدمات کارشناسی در این زمینه بستر لازم برای پاک کردن جوانان از این بلای خانمان‌سوز را فراهم کرده است.
ارسال نظرات