شرکت بیش از 5 هزار و 500 دانش آموزان مازندرانی در نخستین دوره المپیاد استانی نانو

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از برگزاری نخستین دوره المپیاد استانی نانو ویژه دانش آموزان این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۲۵۵۳
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۹

 

خبرگزاری بسیج مازندران، سبه گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش مازندران، سید علی قاسمی اظهار داشت: این المپیاد ویژه دانش آموزان پایه های هفتم و هشتم متوسطه اول است.

 

وی با اشاره به اینکه این المپیاد در سطح تمام 22 شهرستان و منطقه استان برگزار می شود، افزود: توسعه و ترویج فناوری نانو، آموزش مبانی فناوری نانو در سطح دانش آموزی و فراهم کردن زمینه های لازم برای مطالعه جدی دانش آموزان در زمینه نانو از مهم ترین اهداف برگزاری المپیاد نانو است.

 

قاسمی جامعه هدف طرح برگزاری المپیاد نانو را تمام دانش آموزان دوره اول متوسطه خواند و گفت: دبیرخانه برگزاری المپیاد استانی نانو که در 21 اسفند ماه سال جاری برگزار می شود در پژوهش سرای دانش آموزی امام جعفر صادق(ع) شهرستان نور مستقر است.

 

وی گفت : با توجه به گسترش فناوری های نوین علمی در جهان به ویژه فناوری نانوتکنولوژی و نقش موثر آن در تمام زمینه ها از جمله علوم پزشکی، کشاورزی، صنعت و... معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران در طرحی ابتکاری اقدام به برگزاری نخستین دوره المپیاد استانی نانوتکنولوژی ویژه دانش آموزان دوره اول متوسطه کرد.

 

وی تصریح کرد: در راستای توسعه ترویج فناوری های نوین علمی و جهت آشنایی و ایجاد علاقه مندی در سطح دانش آموزان با این فناوری برگزاری این المپیاد می تواند نقش ارزنده و اثرگذاری داشته باشد.

 

480 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف در مازندران تحصیل می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها