رئیس سابق هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران:

مراحل نهایی رایزنی برای تهیه زمین مسکن خبرنگاران ساروی

رئیس هیئت مدیره سابق خانه مطبوعات مازندران از انجام رایزنی هایی برای تعیین یک قطعه زمین یک هکتاری برای ساخت مسکن خبرنگاران ساری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۲۵۵۹
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۵


خبرگزاری بسیج مازندران، رضا برمکی رئیس پنجمین دوره هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران در مراسم انتخابات هیئت مدیره ششم خانه مطبوعات مازندران با بیان اینکه هیئت مدیره گذشته از بهمن ماه سال 1391 تشکیل شده است، اظهار کرد: در این مدت 53 نشست هیئت مدیره، چهار جلسه با مسئولان شرکت چوب و کاغذ مازندران به همراه معاون سیاسی امنیتی استاندار برگزار شد.

 

وی بیان داشت: دو جلسه با شهردار ساری برای واگذاری زمین با هدف ایجاد ساختمان خانه مطبوعات انجام شد که تا مرحله تامین زمین در خیابان فرهنگ پیش رفتیم اما در مرحله ساخت با مشکل مواجه شدیم.

 

وی موضوعاتی مانند تسهیلات مسکن و کمک به خرید دفاتر رسانه ها، برپایی 10 جلسه با معاون سیاسی امنیتی استاندار، ساماندهی آگهیها و بیمه تکمیلی 50 خبرنگار، برپایی جشن روز خبرنگار، برپایی جشنواره مطبوعات و همایش انقلاب و رسانه، نامه‌نگاری با وزیر ارشاد و معاون مطبوعاتی وی برای حل مشکلات خبرنگاران، پیگیری رفع دو مورد شکایت از خبرنگاران توسط مدیران استانی و رایزنی برای تامین زمین یک هکتاری برای ساخت مسکن خبرنگاران در ساری را از جمله اقدامات انجام شده در هیئت مدیره گذشته عنوان کرد.

 

یکی از پیشکسوتان رسانه مازندران نیز این انتخابات را دارای یک ویژگی متمایز با سایر رقابت‌های صنفی عنوان کرد.

 

عباس‌علی کوشکی اهل تفکر و خرد و آگاه‌سازی بودن جامعه خبرنگاران را وجه تمایز انتخابات صنفی این قشر از جامعه دانست و افزود: خبرنگاران اهل بیدار کردن و آگاهی‌بخشی به جامعه هستند و امور صنفی آنها باید با دیگر صنوف متفاوت باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها