همزمان با شهادت دخت نبی مکرم اسلام؛

یادواره سرداران و شهدای شهرستان بویر احمد برگزار شد + تصاویر

همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برنامه شبی با شهدا و یادواره 652 شهیدشهرستان بویراحمد با حضورگسترده مسوولان و قشرهای مختلف مردم خداجوی استان در حسینیه ثارلله یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۲۸۳۴
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸
در این برنامه که از پس از اقامه  نماز مغرب و عشاء آغاز شد مسوولان دستگاه های اجرایی کهگیلویه وبویراحمد، قشرهای مختلف مردم، خانواده شهدا و ایثارگران, بسیجیان و عشایر غیور حضور گسترده ای دارند.

در این آیین باشکوه  مردم ولایتمدار شهر یاسوج امشب با سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس عهد و پیمانی دوباره خواهند بست تا از ارزشها و آرمان های والای آنان دفاع کنند.

فردا چهارشنبه(13 اسفند) نیز همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) مراسم تشییع سه شهید دفاع مقدس ساعت 9 صبح در میدان هفت‌تیر شهر یاسوج برگزار می‌شود.

 آیت‌الله سید شرف الدین ملک‌ حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و مردم استان بر پیکر این شهدا نماز میت اقامه خواهند کرد و پس از آن نیز مراسم سینه‌زنی و عزاداری برگزار می‌شود.

پیکر مطهر دوتن از این شهدای گمنام در پارک ساحلی شهر پاتاوه و پیکر مطهر یکی دیگر از آنها نیزدر تپه مرکزی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به خاک سپرده می‌شود.

در ادامه این مراسم فریدون داوری، شاعر کهگیلویه وبویراحمدی شعر هایی را در وصف شهدا سرود.

این مراسم هم اینک در حسینیه ثارالله ادامه دارد.

خبر های تکمیلی از این مراسم به زودی منتشر می شود.

 

http://www.sobhezagros.ir
http://www.sobhezagros.ir
http://www.sobhezagros.ir
http://www.sobhezagros.ir
http://www.sobhezagros.ir
http://www.sobhezagros.ir
ارسال نظرات