خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی سپاه میانه:

دوره های تربیت و تعالی رشد فکری فراگیران را تقویت می کند

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه هدف از برگزاری این دوره های آموزشی را تعمیق معنویت و مقابله با جنگ نرم استکبار جهانی عنوان کرد و گفت: تبیین مباحث اخلاقی، اعتقادی و سیاسی روز کشور و دنیا در این دوره ها موجب تقویت بنیه و رشد فکری فراگیران می شود.
کد خبر: ۸۵۰۳۰۴۱
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با اظهار رضایت از اجرای دوره های تربیت و تعالی ناحیه ای و اثربخشی آن، افزود: این دوره ها با همکاری حوزه های مقاومت بسیج شهری و روستایی و قسمت عقیدتی سیاسی ناحیه در سه مرحله با حضور ارکان بسیج، مربیان و اساتید در شهرهای ترکمانچای، کاغذکنان و ترک میانه برگزار شد.

وی در خصوص تداوم این آموزش ها ادامه داد: این دوره های آموزشی و دوره های مشابه آن باید تقویت و استمرار یابد و با برنامه ریزی مناسب، زمینه های رشد و تعالی فراگیران فراهم شود.

حجت الاسلام امیرنژاد با بیان اینکه بیش از یک هزار نفر از بسیجیان فعال، فرماندهان پایگاه ها و ارکان گردان ها در سال 93 در دوره های سه گانه تربیت و تعالی ناحیه ای سپاه میانه حضور داشتند، بیان کرد: این دوره ها به صورت مجزا برای خواهران و برادران بسیجی به صورت کلاس های آموزشی و کارگاه های هم اندیشی با حضور اساتید و مربیان مجرب برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها