امام جمعه اشکذر تاکید کرد:

«ایام فاطمیه» را باید در ردیف عاشورا مورد تکریم قرار داد/ اخلاص در عمل موجب نزول رحمت الهی است

امام جمعه اشکذر به لزوم قدردانی از خاندان اهل بیت بر حسب ظلم های زیادی که آنان در راه دین متحمل شده اند، تاکید کرد و گفت: مراسم ایام فاطمیه در اشکذر از رونق خوبی برخوردار است و باید این ایام در ردیف ایام عاشورا مورد احترام قرار گیرد.
کد خبر: ۸۵۰۳۰۶۰
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، امام جمعه اشکذر در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به قرار گرفتن در ایام فاطمیه، حدیثی را از آن حضرت نقل کرد و اظهار داشت: اگر کسی خالصانه ترین عمل را به سوی خدا بفرستد، پروردگار عالم نیز بهترین چیزی که مصلحت انسان است را به او نازل خواهد کرد.

"حجت الاسلام والمسلمین طالبیان" با بیان نشانه هایی از قران کریم در باب عمل خالص گفت: انسانی که برای خدا کاری را انجام دهد هیچ موقع اندوهگین و ترسان نخواهد شد.

وی رضایت خداوند را تعبیر دیگری از اخلاص در قرآن کریم برشمرد و افزود: از اخلاص در قرآن کریم به عنوان رنگ الهی، مخلصان در دین و تعبیرات دیگری اشاره شده است.

امام جمعه اشکذر در ادامه به مظلومیت حضرت علی (ع) اشاره کرد و گفت: اولین جسارتی که به حضرت صدیقه طاهره روا شد، ریختن به خانه امیرمومنین (ع) و هتک حرمت آن مکان بود.

حجت الاسلام طالبیان به لزوم قدردانی از خاندان اهل بیت بر حسب ظلم های زیادی که آنان در راه دین متحمل شده اند، تاکید کرد و گفت: مراسم ایام فاطمیه در اشکذر از رونق خوبی برخوردار است و باید این ایام در ردیف ایام عاشورا مورد احترام قرار گیرد.

وی علت فقر در جامعه را عدم پرداخت حقوق خود در حق یکدیگر دانست و گفت: پرداخت خمس و زکات و کفاره و واجبات دینی اگر به درستی انجام شد بسیری از مشکلات امروز جامعه ما را بر طرف می کند.

ارسال نظرات