عزت الله یوسفیان ملا در گفتگو با بسیج؛

بودجه 94 و عدم توجه به اقتصاد مقاومتی

کد خبر: ۸۵۰۳۱۴۳
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰

عزت الله یوسفیان ملا عضو کمیسیون محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سرویس اقتصادی خبرگزاری بسیج ضمن بیان اینکه با بودجه و زیرساخت های موجود شاید نتوان به هدف واقعی و نهایی اقتصاد مقاومتی رسید گفت: با همین زیرساخت ها نیز می توانیم تا حدودی اقتصاد مقاومتی را به پیش ببریم.

نماینده مردم آمل و لاریجان در ادامه نداشتن برنامه و مدیریت صحیح در اقتصاد مقاومتی را دلیل اجرایی نشدن آن دانست و تصریح کرد: متاسفانه در این زمینه تنها به جلسات و سمینارها بسنده شده و برای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی درستی انجام نگرفته است.

یوسفیان ملا افزود: ما نیازمند برنامه های دقیقی برای اجرای قانون بودجه هستیم، اگر ردیف های موجود در بحث سوخت و سایر موارد به درستی اجرا شوند می توانیم به اقتصاد مقاومتی برسیم.

عضو کمیسیون محاسبات با بیان اینکه باید سهم همه قوا و وزارتخانه ها برای تحقق اقتصاد مقاومتی روشن شود عنوان کرد: باید نقطه شروع و وظایف کاملا تشریح شود و همه ارگان های مسوول با یک برنامه ریزی درست و به موازات یکدیگر و هماهنگ با هم در این جهت حرکت کنند زیرا در این صورت است که کم کاری ها و کارشکنی های هر ارگان مشخص می شود.

وی در خاتمه اضافه کرد: در این راستا باید وزارت صنایع، وزارت اقتصاد و بانک مرکزی در رأس قرار بگیرند و مجلس شورای اسلامی، نهاد ریاست جمهوری و هیئت وزیران وظیفه پشتیبانی از این طرح را داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار