مسئول بسیج جامعه پزشکی استان زنجان خبر داد

اعزام 75 تیم پزشکی به مناطق محروم استان زنجان

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان زنجان از اعزام 75 تیم پزشکی به مناطق محروم این استان خبر دادو.
کد خبر: ۸۵۰۳۱۴۹
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷


به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان؛ محمد عبدی اظهار کرد: بسیج جامعه پزشکی در طول سال برنامه‌های مختلفی در سطح استان زنجان برگزار می‌کند.

وی به برنامه اعزام اکیپ پزشکی بسیج جامعه پزشکی به نقاط محروم استان زنجان اشاره کرد و افزود: در 9 ماه ابتدایی سال جاری 75 تیم پزشکی به مناطق محروم استان زنجان اعزام شده است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان زنجان تصریح کرد: امسال طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرر شد 100 تیم پزشکی در طول سال به مناطق محروم استان اعزام شود.

این مسئول یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی در سطح استان را اعزام تیم‌های بهداشتی درمانی و آموزشی به مناطق محروم و کم برخودار اعلام کرد و گفت: این برنامه برای محرومیت زدایی در نقاط مختلف استان زنجان برگزار می‌شود.

عبدی به اهداف بسیج جامعه پزشکی از اجرای این برنامه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: کمک به امر بهداشت و درمان توده‌های نیازمند و ارتقاء سطح سلامت در مناطق محروم از اهداف برگزاری این برنامه‌ها است.

وی آشنایی پزشکان با مناطق محروم و ایجاد آمادگی‌های لازم برای ارائه خدمات در شرایط گوناگون را از دیگر اهداف اعزام اکیپ‌های پزشکی به نقاط محروم دانست و افزود: افزایش رضایتمندی عموم مردم از دیگر اهداف اصلی این برنامه است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان زنجان به خدمات تیم پزشکی اعزام شده به نقاط محروم استان زنجان اشاره کرد و متذکر شد: همه خدمات از قبیل ویزیت بیماران و سایر خدمات درمانی، بهداشتی، آموزشی و مامایی به صورت رایگان برای عموم مردم در مناطق محروم و روستاهای دور افتاده انجام می‌گیرد.

این مسئول در پایان بیان کرد: در سه ماهه چهارم و ایام‌الله دهه مبارک فجر نیز تیم‌های پزشکی به مناطق محروم استان اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات