نقش محوری بسیج در برگزاری راهیان نور

کد خبر: ۸۵۰۳۳۰۸
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲


علیرضا احسان دوست مسوول بسیج اساتید استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری بسیج گفت: خیلی از جوانان و خانواده ها منتظر فرارسیدن زمان سفر به مناطق عملیاتی هستند که خود این انتظار نشان دهنده این است که اردوی راهیان نور درکشور ما به یک فرهنگ در محافل دانشگاهی و عمومی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: سفر راهیان نور همراه با انتقال فرهنگ دفاع مقدس به درون کشور حائز اهمیت است و درحال حاضر سفر به مناطق و انتقال آن فرهنگ و روحیه به درون شهرها، روستاها، دستگاهها و نهادها توانسته در یک شرایط نسبی به سمت خوبی حرکت کند.

 مسوول بسیج اساتید استان اصفهان با اشاره به افتتاح شبکه افق به عنوان شبکه ی مقاومت ادامه داد: صدا و سیما از ظرفیتی که در سطح ملی و بین المللی ایجاد کرده باید برای مانور اردوی راهیان نور استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه عموم مردم به رسانه ملی مراجعه داشته و رسانه های مکتوب تنها توسط عده ای خاص مورد توجه قرار می گیرد ادامه داد: اگر در یک بازه زمانی صدا و سیما و سایتهای ارزشی در اطلاع رسانی راهیان نور به صورت منسجم و همزمان فعالیت کنند تاثیرگذاری آن چند برابر می شود.

احسان دوست در ادامه عنوان کرد: باوجود تمام فعالیتهای مثبت رسانه ها در جهت ترویج اردوی راهیان نور، بازهم فعالیت های بیشتری به خصوص از صدا و سیما انتظار می رود.

وی در پایان با اشاره به نقش محوری بسیج در برگزاری اردوی راهیان نور گفت: فرهنگ شهادت، جهاد و مقاومت باید به نسل سوم انقلاب انتقال یابد که بسیج در حال حاضر در این کار پیش قدم است؛ در بخش دانش آموزی و دانشجویان و اساتید دانشگاه ها و اهالی رسانه به دلیل  نفوذ آنها در افکار عمومی باید بیشتر سرمایه گذاری شود تا افرادی بیش از پیش تحت تاثیر این فضای معنوی و مقاومت قرار بگیرند.

 

ارسال نظرات