نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور:

شیوه عملی تدریس معارف دینی مهم ترین روش برای تبلیغ است

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور شیوه عملی تدریس معارف دینی را مهم ترین روش برای تبلیغ و تدریس معارف عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۰۳۳۵۵
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین رسولی محلاتی، درسومین جشنواره شکوه اندیشه با عنوان شیوه های نوین تدریس معارف دین، شیوه عملی تدریس معارف دینی را مهم ترین روش برای تبلیغ و تدریس معارف عنوان کرد و افزود: انبیاء الهی، با عمل خود به عنوان اسوه برای مردم معرفی شده اند و عمل کردن به معارف بسیار موثر است.

وی با اشاره به یک نظرسنجی در مورد عامل موفقیت ائمه جمعه گفت: اکثر نظرات بیان شده، عمل امام جمعه را مهم ترین عامل موفقیت او عنوان کرده اند و مردم به عمل نگاه می کنند ودرس می گیرند.

این فعال و پیشکسوت حوزه قرآنی، به فرمایش شهید مطهری درکتاب " جاذبه و دافعه امام علی(ع)" اشاره و بیان کرد: ایشان در پاسخ به این سوال که چطور مردم را اخلاقی کنیم، بهترین روش را معرفی الگوی عملی و اتصال رشته علاقه مردم به آن الگو، معرفی می کنند که همان روش عملی است.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن کشور خاطرنشان کرد: در جذب مسلمانان و مردم ساده‌زیستی مهم است و امام راحل در این زمینه چهره‌ای استثنائی بود و تحصیل علم و فراگیری دانش و اخلاق و نیکو سفارش امام راحل به جوانان بود که این سیره امام راحل باید الگوی همگان شود.

ارسال نظرات