«پرورش قارچ»؛ پروژه پردرآمد اقتصاد مقاومتی در مرکز مازندران افتتاح شد

‎ سید محمد سلیم بهرامی گفت: این پروژه 110 میلیون تومان هزینه اولیه و ساخت داشت که 25 درصد آن را از تسهیلات اقتصاد مقاومتی استفاده کرد ایم ‎ .
کد خبر: ۸۵۰۳۴۴۱
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹

 

 


خبرگزاری بسیج مازندران، سید محمد سلیم بهرامی از سال 93 پروژه پرورش قارچ خوراکی را در روستای سلیم بهرام از توابع شهرستان ساری  آغاز کرد .

 

 

وی اظهار داشت: با تکیه به فرمایشات رهبری پا به عرصه جهاد گذاشتم و تمام توان مالی و معنوی خود را برای به ثمر رسیدن این پروژه صرف کردم.

 

 

 

وی با بیان اینکه پروژه پرورش قارچ را در زمین پدری واقع در روستای سلیم بهرام اجرا کردم، افزود: زمین این مزرعه 1200 متر مربع و در مدت زمان 6 ماه 2 سالن با ظرفیت 10 تن ایجاد کردیم.

 

 

 

سلیم بهرامی ادامه داد: این پروژه 110 میلیون تومان هزینه اولیه و ساخت داشت که 25 درصد آن را از تسهیلات اقتصاد مقاومتی    استفاده کردایم  

 

 

 

وی با اشاره به اشتغال زایی این پروژه، اذعان کرد: با افتتاح مزرعه پرورش قارچ خوراکی 2 نفر به صورت مستقیم و 10 نفر بهطور پارهوقت مشغول بهکار شدند.

 

 

 

در مراسم افتتاح این پروژه غلا مرضا شریعتی، فرمانده سپاه ساری ضمن قدردانی از روحیه بسیجی مهندس سلیم بهرامی، خاطرنشان کرد: برای تحقق فرمایشات رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی باید به دنبال افراد نخبه، با دانش و همت گشت.

 

 

 

وی با اشاره به تهدید های خارجی و طمع دشمنان گفت: برای پیشروی در جنگ اقتصادی باید به نیروهای داخلی تکیه کرد.

 

 

 

شریعتی در پایان گفت: در سال گذشته 15 تولیدی در شهرستان ساری مورد بهره‌برداری قرار گرفت و بیش از 5 میلیارد تومان تسهیلات به واجدان شرایط در قالب اقتصاد مقاومتی داده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها