مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان تاکید کرد

لزوم برگزاری با شکوه نمازهای جماعت در مساجد زنجان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان نماد اصلی مساجد را نمازهای جماعتی اعلام کرد که با حضور گسترده عموم مردم اقامه می‌شود و گفت: نماز‌ جماعت به عنوان نماد یک شهر اسلامی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۳۶۵۷
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۲

حجت‌الاسلام علی متین در مجمع عمومی بسیج مساجد و محلات سپاه استان زنجان اظهار داشت: مردم در مساجد با سه کارگزار اصلی و مهم مواجه هستند.

وی تصریح کرد: این سه کارگزار شامل امام جماعت مسجد، فرمانده پایگاه بسیج مسجد و هیئت امنای مسجد است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج(استان زنجان به ویژگی‌های یک مسجد موفق اشاره کرد و بیان داشت: مسجدی موفق است که بتواند نماد نخست خود را در بین عموم مردم حفظ کند.

وی نماد اصلی مساجد را نمازهای جماعتی اعلام کرد که با حضور گسترده عموم مردم اقامه می‌شود و گفت: نماز‌ جماعت به عنوان نماد یک شهر اسلامی محسوب می‌شود.

متین نماز جماعت مساجد زنجان را نماد یک شهروند اسلامی اعلام کرد و یادآور شد: همچنین نماز جماعت به عنوان نماد ولایت به شمار می‌آید.

وی با اشاره به اینکه اگر این نماد به همه شهر منتقل شود به عنوان یک مسجد موفق در جامعه شناخته می‌شود، افزود: مسئولان باید برای تحقق این امر در جامعه از همه توان خود استفاده کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج(استان زنجان مساجد را به عنوان مکانی برای جهت دهی اقتصاد اعلام کرد و اظهار داشت: مساجد به عنوان مکانی برای جهت‌دهی تربیت محسوب می‌شود.

ارسال نظرات