مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان تاکید کرد

ضرورت ساماندهی مساجد در استان زنجان

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان بر ضرورت ساماندهی مساجد در استان زنجان تاکید کرد.
کد خبر: ۸۵۰۳۶۶۶
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۶

حجت‌الاسلام اذن‌الله خدایی ظهر امروز در مجمع عمومی بسیج مساجد و محلات سپاه استان زنجان با تاکید بر اینکه توقعات مردم باید از ائمه جماعت متعادل باشد، اظهار داشت: ائمه جماعت مساجد باید شایستگی امام جماعت مسجد بودن را دارا بوده و مردم‌دار و عالم به زمان باشد.

وی با اشاره به اینکه امام جماعت مساجد باید توجه ویژه‌ای به زمان حضور خود در مسجد داشته باشد، افزود: ائمه جماعت مساجد باید قبل از مردم در مسجد حضور داشته و بعد از همه از مسجد بیرون رود.

وی برقراری ارتباط صمیمی با جوانان را از ویژگی‌های امام جماعت اعلام کرد و یادآور شد: ائمه جماعت مساجد باید پویا و بانشاط بوده و رفتار خوبی با مردم داشته باشد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان بر ضرورت سازماندهی مساجد استان زنجان تاکید کرد و افزود: باید برنامه‌ریزی جدی برای تحقق این امر صورت گیرد.

در ادامه معاون بسیج مساجد و محلات سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان هدف از برگزاری مجمع عمومی بسیج مساجد و محلات را پیشبرد اهداف و عملیاتی کردن ماموریت‌های بسیج محلات در حوزه‌های مختلف اعلام کرد.

ابراهیم رستم‌خانی مشارکت در اداره بسیج محلات و پیشبرد همه جانبه بسیج محلات استان را از مزایای این مجمع اعلام کرد و یادآور شد: ایجاد وحدت و هم‌افزایی فکری برای تحقق بسیج مساجد از دیگر مزایای این مجمع است.

وی در پایان ارتقای کیفی بسیج محلات را از اهداف مجمع عموم بسیج مساجد و محلات اعلام کرد و افزود: برگزاری این مجمع در کارآمدسازی نظام مدیریتی مساجد کمک می‌کند.

ارسال نظرات