فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد خبر داد:

21و22سفنده ماه رزمایش مشترک گردانهای بیت المقدس و کوثر در شهر یاسوج برگزار می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد گفت: 21و 22 اسفند ماه سالجاری رزمایش گردانهای بیت المقدس و کوثر با مشارکت ناحیه عشایر استان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۰۳۹۰۲
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۷
سرهنگ پاسدار داریوش مثنوی گفت: رزمایش مشترک گردانهای بیت المقدس و کوثربا مشارکت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد و سپاه عشایر استان کهگیلویه وبویراحمد به مدت دو روز در آخرین روزهای هفته جاری  در تیپ مردم پایه 48فتح یاسوج برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این رزمایش مشترک را بالا بردن قدرت رزم و آمادگی بسیجیان در مقابله با هر تهاجمی دانست و افزود: در این رزمایش برنامه های رزمی اعم از دفاع از کوی و برزن، مقابله با نا آرامی ها و اغتشاشات و برنامه امداد و نجات برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمدبا بیان اینکه در این رزمایش شش گردان از سپاه ناحیه مقاومت بسیج و سپاه ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان کهگیلویه وبویراحمد حضور دارند، ابراز کرد: چهارگردان امام مهدی(عج)،صاحب الزمان(عج)، کوثر و حضرت عباس (ع) از ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد و دو گردان از سپاه ناحیه عشایر استان در این رزمایش مشترک حضور خواهند داشت.

مثنوی ادامه داد: گردان های بیت المقدس حضور داشته در این رزمگاه مشترک در روز اول همزمان سه ماموریت دفاع از کوی و برزن ، عملیات تاخت بر دشمنان فرضی و عملیات ضد هلی برن را انجام خواهند داد.

وی ادامه داد:گردان‌های حضور داشته در این رزمایش ضمن فراگیری آموزش‌های رزم انفرادی، دفاع شهری، صیانت و دفاع از کوی و برزن، انواع عملیات‌های لازم در دفاع شهری را پیاده سازی و اجرا خواهند کرد.

لازم به ذکر است این رزمایش درروز21و  22اسفند ماه سالجاری درپادگان تیپ مردم پایه 48فتح شهر یاسوج برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات