سردار فیروزآبادی در پیامی به مناسبت 20 اسفند؛

حرکت انقلابی میلیون‌ها جوان در راهیان نور فتح‌الفتوح دیگری است

مسلح گفت: حرکت انقلابی و معنوی میلیون‌ها جوان در راهیان نور، برای حفظ و ارتقای هویت اسلامی ایرانی دفاع مقدس، فتح‌الفتوح دیگری از معجزه‌ انقلاب و رهبری ولایت فقیه است.
کد خبر: ۸۵۰۴۴۵۰
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج، سردار سرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در پیامی به مناسبت 20 اسفند روز ملی «راهیان نور»، تأکید کرد: حرکت بی‌بدیل انقلابی و معنوی میلیون‌ها جوان در بستر عملیات فرهنگی راهیان نور، برای حفظ و ارتقای هویت اسلامی ایرانی دفاع مقدس، فتح‌الفتوح دیگری از معجزه‌ی انقلاب و رهبری ولایت فقیه است.

متن پیام سردار فیروزآبادی به این شرح است؛

«"راهیان نور یک سنت حسنه است". امام خامنه‌ای

صلوات و سلام خدا و رسول خدا بر روح بلند امام خمینی(ره) و ارواح طیبه شهیدان، ایثارگران، رزمندگان و حاملان امانت وحی که ارکان عظمت و افتخار انقلاب اسلامی را بر دوش تعهد سرخ و خونین خویش حمل نمودند.

گوارا باد بر شهیدان لذت انس و همجواری‌شان با انبیا(ع) و اولیای گرام و شهدای صدر اسلام و گواراتر بر آنان باد، نعمت رضایت حق که "رضوان من الله اکبر".

امت بزرگوار! به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز، دورانی خواهد رسید که قدرت ظاهره حق، همه‌ی قله‌های فساد و ظلم را از بین خواهد برد و چشم‌انداز زندگی بشر را به نور عدالت منور خواهد کرد.

هشت سال استقامت و دفاع در برابر تجاوز و زیاده‌خواهی استعمار و استکبار جهانی، داستان ایستادگی و سرافرازی ملتی است که به لطف الهی در امتحانی سخت، سربلند و پیروز میدان جهاد و ایثار و شهادت گردید.

هزاران سال از آغاز حیات بشر بر این کره خاکی می‌گذرد، مردان و زنانی با همتی مردانه مرده‌اند و تنها کسانی مردانه می‌میرند که مردانه زیسته‌اند و این همان حیات طیبه‌ای است که نوید تمدن نوین اسلامی را به جهانیان می‌دهد که "و نرید ان من علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین".

راهیان نور حقیقتا راهیان حیات طیبه‌اند تا با الگوپذیری از سبک زندگی شهیدان، ایثارگران و رزمندگان مجاهد و تربیت کادر آینده انقلاب و نظام جهانی و تمدن اسلامی پیشتاز زمینه‌سازی حکومت مهدوی (عج) باشند.

حرکت بی‌بدیل انقلابی و معنوی میلیون‌ها جوان در بستر عملیات فرهنگی راهیان نور برای حفظ و ارتقا هویت اسلامی ایرانی دفاع مقدس، فتح الفتوح دیگری از معجزه‌ی انقلاب و رهبری ولایت فقیه است که توانست انقلابی در تربیت تفکر جهادی و فرهنگ عمومی کشور ایجاد نماید.

پاسداشت روز ملی راهیان نور تکریم ارزش‌های حماسی الهی و انقلاب هشت سال دفاع مقدس است و این راهبرد حقیقی، پیشرانه‌ی محرکی است که باتقویت آن می‌توان به انتقال تاریخ فرهنگ دفاع مقدس به نسل آینده و سایر ملت‌های تشنه بیداری اسلامی نائل شد و به عنوان مهمترین ابزار فرهنگی در توسعه پایدار کشور و مقابله با تهاجمات دشمن به آن تکیه نمود.

این‌جانب ضمن تقدیر و تشکر از همه‌ی مسئولین، فرماندهان، مدیران، خادمان، راویان، مبلغان و دست‌اندرکاران راهیان نور کشور، امید واثق دارم که در سایه‌ی اتحاد، ایمان به خدا و تکیه بر توانایی‌های بومی کشور و پیروی از فرامین فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز با عبور از همه‌ی گذرگاه‌های دشوار به فضل الهی شاهد دوران اوج و شکوفایی جهان اسلام باشیم».

ارسال نظرات