فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد خبر داد:

احداث استخر شنای ناحیه ای مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد در آینده نزدیک

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد گفت:استخر شنای چند منظور ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد در آینده نزدیک با تأمین اعتبار لازم به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۸۵۰۴۵۱۲
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۴
داریوش مثنوی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه در یاسوج با بیان اینکه ترویج ورزش های همگانی یکی از مولفه های مهم بسیج است، گفت: خوشبختانه در سال مزین شده به سال فرهنگ و با داریت فرماندهی محترم سپاه فتح استان کلنگ اولین استخر تخصصی ناحیه بسیج شهرستان بویراحمد در بهمن امسال به زمین زده شد.

وی تصریح کرد: این سالن ورزشی با اعتبارات درنظر گرفته شده از سوی بسیج مستضعفین و سپاه استان در مورد زمان تعیین شده به بهره برداری خواهد رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد با بیان اینکه احداث استخر از برنامه‌های محوری در مجموعه فعالیت‌های ناحیه بسیج بویراحمد و سپاه استان به حساب می‌آمد، گفت: خوش‌بختانه این مجموعه در بهترین مکان با داشتن همه امکانات در مرکز شهر در حال الحداث است.

مثنوی ادامه داد: اکنون طرح‌های این پروژه در حال بررسی و مطالعه است و مصمم هستیم با مصالحی که در نظر گرفتیم، بتوانیم از فصول پاییز و زمستان نیز بهترین استفاده لازم را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه این استخر سرپوشیده و در یک طبقه با امکات کامل خواهد بود، تصریح کرد: این پروژه  در زیربنای یک هزار و 750 متر مربع شامل استخر، تریا، فضایی برای کودکان، جکوزی، سونای خشک و مجموعه ورزشی بدن‌سازی پیش‌بینی شده است.

ارسال نظرات