نماینده ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشو:

مقابله با تهاجم فرهنگی هدف اصلی تاسیس کانون های مساجد است

نماینده ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور مقابله با تهاجم فرهنگی را هدف اصلی تاسیس کانون های مساجد بیان کرد و گفت: اگر با برنامه های غنی جوانان را به سمت مساجد دعوت کنیم بی شک می توانیم تهاجم را خنثی نماییم.
کد خبر: ۸۵۰۴۵۸۸
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام شاه فضل،‌ در آئین تجلیل از کانون‌های مساجد استان گیلان که در مجتمع خاتم الانبیاء رشت برگزار شد، اظهار کرد: مساجد نقش مهمی در تربیت انسان ها دارند.

وی فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در طول 22 سال گذشته از زمان تاسیس این کانون ها را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بیش از 19 هزار کانون فرهنگی هنری مساجد در سراسر کشور فعالیت دارند.

نماینده ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور رسالت مسئولان فرهنگی و هنری مساجد را رسالتی سنگین و خطیر خواند و گفت: مسئولان کانون‌ها در خط مقدم میدان نبرد فرهنگی حضور دارند و باید حتی برای یک نفر هم شده فعالیت کنند.

حجت الاسلام شاه فضل هنرهای تجسمی و ورزشی را از بخش های فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد دانست.

وی مقابله با تهاجم فرهنگی را هدف اصلی تاسیس کانون های مساجد بیان کرد و گفت: اگر با برنامه های غنی جوانان را به سمت مساجد دعوت کنیم بی شک می توانیم تهاجم را خنثی نماییم.

نماینده ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با اشاره به گستردگی کانون‌های فرهنگی و هنری در مساجد شهری و روستایی اضافه کرد: بیش از 2 میلیون نفر عضو کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد هستند.

حجت الاسلام شاه فضل در پایان خاطرنشان کرد: از برنامه های مهم این کانون ها در آینده فعالیت های تخصصی و گسترش کانون ها در مصلی ها و کانون زندان هاست.

ارسال نظرات