فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه:

فداکاری‌های شهیدان دوران دفاع مقدس الگو‌ی مقابله با جنگ نرم است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه، گفت: مقابله با جنگ نرم از وظایف ما در این دوران است که با الگو برداری از فداکاری‌های شهیدان دوران دفاع مقدس به دست آمده است.
کد خبر: ۸۵۰۴۷۷۷
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۵

 




خبرگزاری بسیج مازندران، مهرداد بابایی در یادواره سرداران و 425 شهید شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی و شب وداع با 2 شهید گم‌نام که در مجتمع 9 دی سپاه سوادکوه برگزار شد با اشاره به اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا فرصت مناسبی برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و شهدا و میثاق دورباره با مقام معظم رهبری است، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با استفاده از همه توان در مقابل انقلاب اسلامی ایران صف‌آرایی کردند و جوانان این مرز و بوم با شجاعت و فداکاری و با رهبری امام راحل در برابر آنان به پیروزی رسیدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که انقلاب اسلامی هر چه دارد به برکت شهدا و ایثارگران است، افزود: اقتدار جمهوری اسلامی ایران با عنایت الهی و فداکاری مردم و شهدا و با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری به دست امده است.

وی با تاکید بر عهد و پیمان دوباره با آرمان‌های شهدا در یادواره‌های آنان، خاطر نشان کرد: مقابله با جنگ نرم از وظایف ما در این دوران است که با الگو برداری از فداکاری‌های شهیدان دوران دفاع مقدس به دست آمده است.

بابایی با تقدیر از سردار باقر‌زاده رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح و سردار ملکی مدیر‌کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس مازندران و یدالله پور جانشین این اداره کل و امام جمعه و فرماندار و مسئولان ادارات و نهاد‌های سوادکوه، گفت: از خانواده امیری در بالا‌زیراب به دلیل اهدای هزار متر زمین برای مزار و مجتمع شهدای گم‌نام تشکر می‌کنم.

* قدرت‌نمایی اندیشه‌های امام راحل آغاز شده است

حجت الاسلام روح‌الله انگیسه از راویان دفاع مقدس در مراسم وداع با شهدا گم‌نام سوادکوه با اشاره به اینکه ما محب حسین (ع) هستیم و هنوز به عاشقی ایشان نرسیدیم، گفت: حضرت زینب (س) در کربلا 18 داغ دید ولی در مجلس یزیدیان واقعه کربلا را زیبا بیان کرد.

وی با تاکید بر اینکه خاطرات و یاد شهدا افسانه و رمان نیست، افزود: الان در هر خانه‌ای کربلایی داریم و به برکت خون شهدا راه کربلا یاز شده است و در عراق عکس مقام معظم رهبری در خانه‌هاست.

انگیسه با بیان اینکه قدرت‌نمایی اندیشه‌های امام راحل آغاز شده است، خاطر نشان کرد: شهدا امامزاده‌هایی هستند که در راه روشن را به ما نشان خواهند دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها